sobota, grudnia 15, 2012

Pinkie Pie w autku i rozpakowane kucyki

Hej wam!
Wybaczcie brak postów wczoraj ale wydarzyło się coś z czego powodu nie mogłam napisać nowych postów, potem może napiszę co ;/

Ten post będzie o mojej kolekcji kucyków, rozpakowałam większość kucy jakie mam (oprócz Twilight, nie długo i ją rozpakuję x3). Zrobiłam też zdjęcie nowej Pinkie z autkiem radiosetrowanym  którą w czwartek kupiłam po przecenie.Widziałam  że nie którzy z was chcą żebym zaczęła też kręcić widea w których rozpakowywuję moje nowe zabawki, zobaczę może nie długo zacznę kręcić takie widea następnym razem jak coś będę wyjmować z pudełka xD

Oto i same zdjęcia:
 ^ Zdjęcie z czwartku zanim rozpakowałam Pinkie x3
Tak wiem że pierwsze i ostatnie zdjęcia są bardzo nie wyraźne ale teraz jak jest szaro i ponuro na dworzu to i to samo mam w domu a moja kamerka jest beznadziejna jeżeli chodzi o pstrykanie zdjęć w ciemnościach ;(

1 komentarz: