sobota, grudnia 15, 2012

Ostatnia strona mojego komiksu

W czwartek dokończyłam ostatnią stronę komiksu o komunikacji :3
Jestem dośc zadowolona z rezultatu, zwłaszcza z ostatniego panelu w którym pokazany jest pierwszy telefon x3 Naprawdę udała mi się dziewczyna w środku a ostatnio rysowanie z profilu wogóle mi nie wychodziło 030

Po zrobieniu zdjęcia wgłębiłam też jej trochę miejsce pomiędzy górną wargą a nosem, dzięki czemu teraz nie wygląda  tak jakby miała spuchniętą warę, ale nie chciało mi się już robić  nowego zdjęcia, haha xD
Mam nadzieję że koleżanka nie zrobi z niej zbytnio animowatej bo na pierwszej stronie widziałam że oczy postaciom zrobiła trochę w stylu anime xD Nie powiem, miałam nadzieję że będzie się bardziej trzymała mojego stylu, ale i tak nie ma co gadać, jej kreska jeżeli chodzi o tuszowanie jest świetna i moje rysunki jeszcze nigdy tak dobrze nie były potuszowane xD

2 komentarze: