niedziela, grudnia 09, 2012

Nowa duża Rainbow Dash i kucyk z blind bagu

Dziś dość sporo jeździliśmy po zabawkowych bo chłopak mój zaczął zbierać Lego Technic (taki sam z niego dzieciak co ze mnie xD). Skończyło się na tym że on sobie zamówi to co chce z internetu, a ja wyszłam z Toysrus'a z nową dużą figurką Rainbow Dash i blind bagiem 8D Poszły całe moje oszczędności ale trudno, warto jest wydać na kucyki xD Dziś widziałam aż trzy dorosłe fanki MLP. Najpierw były dwie dziewczyny z kupą blind bagów w rękach które zadowolone wychodziły ze sklepy a potem nastolatka z matką stały mnie na dziale kucyków i córka zachwycała Spike'em x3 Dziwne że same Pegasister były a żadnych bronies xP

Oto i moje nowe nabytki:

 Wiem że kiepska jakość ale ciężko jest zrobić dobre zdjęcie przez ten plastik ;C
W blind bagu była ta urocza dama. Nie jest ona pierwszo planową postacią, nie sądzę żebym ją nawet widziała w bajce ale takie jest moje szczęście xD Jak widzicie nazywa się ona Cinnamon Breeze^^
Zastanawiam się nad rozpakowaniem RD, ale problem jest taki że ja chyba bym tego żałowała bo ja lubię trzymać moje zabawki w opakowaniach. Potem jak minie szał na tą generację kucyków zawsze będę mogła zabawki sprzedać albo zatrzymać dla potomnych w nie naruszonym stanie, haha xD

2 komentarze:

  1. Super o3o
    Ja nie mam żadnych blindbagów ani nic, nie chcę kasy marnować, i tak już dużo komuś wiszę xp

    OdpowiedzUsuń