sobota, grudnia 08, 2012

Moja pierwsza humanizacja kucyka...

Dziś zacznę robić nowy komiks do szkoły. Mam teraz w parach zrobić komiks 4 stronny który ma być o komunikacji. Ja piszę manus bo jedziemy według mojego pomysłu i wykonam szkice, a koleżanka będzie musiała potuszować komiks i wypełnić chmurki dialogami które ja napiszę w manusie.
Szczęście że się tak dobrałyśmy bo ona jest naprawdę świetna jeżeli chodzi o tuszowanie, tak dobrej osoby jeszcze nie widziałam. Ciekawa jestem jak to będzie wyglądało jak potuszuje postacie narysowane w moim stylu czyli wiecie, Disney/zachodni styl bo ona rysuje w stylu mang/anime więc jej tuszowanie jest bardziej odpowiednie dla jej stylu, ale zobaczymy, ciekawa jestem jak nam pójdzie ;3 Będę musiała ją poprosić o ewentualne poprawki jeżeli chodzi o ręce i tła bo mi nigdy nie wychodzą a ona jest lepsza w te klocki x3

Wczoraj na rozgrzewkę narysowałam moją pierwszą humanizację kucyka.
Możecie zgadnąć kogo narysowałam?
Nie chciało mi się jej tuszować czy kolorować, po prostu zrobiłam szkic :3 Tak wiem jedna ręka jest dłuższa od drugiej, zawsze muszę coś schrzanić jak nie rysuję na moim specjanym stoliku, ale nie chciało mi się go wyjmować tylko po to x/

3 komentarze:

  1. Boski rysek *W* A na rysunku Rainbow Dash ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Na rysunku jest Rainbow Dash, ja w ogóle nie zauważyłam, że jedna ręka jest krótsza, a druga dłuższa O.o

    OdpowiedzUsuń