niedziela, grudnia 02, 2012

Merida Waleczna na Blu Ray i Dvd

Jak ten czas szybko minął, pamiętam jak jeszcze 4 lata temu śledziłam postępy produkcji tego filmu jak jeszcze był pod tytułem The Bear and The Bow i gdy wyszły pierwsze szkice postaci i jak wszyscy na forum filmu na  imdb.com szaleli z zachwytu xD Potem nastała pora na premierę filmu w USA i to już była kwestia dni jak obejrzałam Meridę w kiepskiej jakości ze strasznym dźwiękiem na playtube.pl xD
Film nie okazał się być tak świetny jak miałam nadzieję gdyż wyobrażałam sobie zupełnie inna historię, ale i tak film jest na tyle doby i polubiłam Meridę na tyle że aż kupiłam 3 lalki poświęcone jej no i teraz mam zamiar kupić film na Blu Ray 3D jak tylko pojawi się na Merlin.pl <3

Tak moi drodzy, 7 Grudnia jest premiera Meridy Walecznej na DVD, Blu Ray oraz Blu Ray 3D w Polsce.
Na stronie Empiku możecie znaleźć więcej informacji na temat cen i zawartości każdego wydania:
Kupujecie Meridę Waleczną na DVD/Blu Ray/ Blu Ray 3D? :3

3 komentarze:

  1. Wow, to już 4 lata temu zaczął powstawać? o.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, praca nad tym filmem trwała 7 lat, ja odkryłam ten film dopiero w 2008 roku i od tamtej pory śledziłam pracę nad tym filmem :D
      Z kolei postępy nad filmem Zaplątani śledziłam bacznie od 2005 roku. To i tak mało bo inni fani filmów Disney śledzili produkcję już od 90'ątych lat! To mnie dopiero zszokowało xD

      Usuń
  2. oglądałam go ! był świetny : D

    OdpowiedzUsuń