wtorek, grudnia 04, 2012

Kalendarz adwentowy My Little Pony i Littlest Pet Shop

Dziś namówiłam chłopaka aby mi kupił dwa kalendzarze adwentowe od Hasbro po tym jak zobaczyłam przeceny w Toysrusie. Ogólnie chciałam tylko kalendarz z My Little Pony bo przecenili z 200 kr do 50 kr a to jest jak widzicie dużo. Potem zauważyliśmy ostatni z Littlest Pet Shop przeceniony z 238 kr na 78 kr i sam chłopak zaproponował że mi go kupi więc czemu nie stwierdziłam jak sam proponuje? xD
Teraz przez tych kilka tygodni będę starała się wrzucać zdjęcia codziennie zabaweczek z kalendarzyków, tak abyscie sami mogli ocenić czy się opłaca je kupować. Już w zeszłym roku myślałam nad kupnem tego z MLP ale myślałam że życzą sobie 200 kr za czekoladki w opakowanku kucykowym i stwierdziłam że powariowali xD



 O matko, ten wektor Twilight rozwala mnie za każdym razem gdy go widzę xD Twilight wygląda jak hipcio x3
 Podsumowanie zabawek LPS 1-4 Grudnia:
Okienko 1: Pingwinek
Okienko 2: Stojak z rybką i wodą na której pingwin siedzi
Okienkio 3: Bidon i kubek
Okienko 4: Popcorn/ karma
Podsumowanie zabawek My Little Pony 1-4 Grudnia:
Okienko 1: Twilight Sparkle
Okienko 2: Listy
Okienko 3: Butki które Twilight ma na kopytkach
Okienko 4: Sówka/ptaszek
Jutro wieczorem dodam kolejne zabawki :3

3 komentarze:

  1. Ja też to cę *.* Zazdroszczę Ci :< A rzeczy cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kalendarza, ale ta Twi rzeczywiście krzywo im wyszła XD

    Pozdrawiam
    Katt

    OdpowiedzUsuń