czwartek, grudnia 06, 2012

Kalendarz Adwentowy MLP i LPS dzień 6

Wesołych Mikołajek kochani! :D
Mam nadzieję że macie udany dzień, ja niestety aż tak nie bo dopiero od 30 minut jestem w domu, dlatego więc post będzie krótki i zwięzły bo szczerze nie mam ochoty dziś nic więcej pisać, ale z faktem że obiecałam codziennie dodawać posty o kalendarzykach adwentowych to oto i są:

Prezencik z My Little Pony:

Stoliczek dla kucyków

Prezencik z LPS:
Plastikowy misio

Żaden prezent tak mi się wcale dziś nie podoba, ale jak mam wybierać to stolik jest lepszy bo bardziej funkcjonalny. Teraz moje dziewczęta mogą dyskutować o losach Equestrii przy własnym stole ;D

2 komentarze:

  1. Mogli się bardziej postarać, i np. pomalować jakoś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, lepszy stolik niż ten plastikowy misiek, on to wogóle porażka xD Mogli chociaż zrobić z niego pluszaka, a nie figurkę o.0

      Usuń