sobota, grudnia 01, 2012

Gwiazka Księżniczki Łabędzi

Jakieś pare miesięcy temu czytałam o tym że Richard Rich ma zamiar nakręcić kolejną część jego dobrze znanej, już dość klasycznej bajki Księżniczka Łabędzi z 1994 roku. 
Ten film niestety już nie raz miał sequele które osłabiały markę filmu no i tym razem będzie to chyba najgorszy film...
Przed chwilą znalazłam zwiastun do nowego filmu Gwiazdka Księżniczki Łabędzi.
Film będzie o dalszych przygodach Odetty, Dereka i innych. Wróci nawet sam Rothbart, ale niestety film nie zapowiada się zbyt dobrze. Kiepski humor oraz potworna komputerowa animacja która psuje chyba wszystko.
Z resztą sami możecie obejrzeć zwiastun:

Jak film wycieknie w internecie, a raczej stanie się to szybko, to go chętnie obejrzę głównie po to żeby zobaczyć jak bardzo zepsuli jeden z lepszych nie Dinseyowskich filmów mojego dzieciństwa ;s
Film wyszedł na DVD w USA 6 Listopada no i Polska ma już własny tytuł, tylko czekać aż się w Polsce ukarze. Najciekawsze jest to że nic nie pisze o premierze filmu w innych krajach, ciekawa jestem czy Szwecja wykupi ten film x3
^ Stara dobra pierwsza część <3

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie wolę 1 część niż to w "3D"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko to nazwać 3D naprawdę, gry komputerowe w które mój chłopak gra typu Call of Duty,Battlefield czy ten cały Crysis mają o wiele lepszą grafikę od tego filmu. Szkoda że Richard Rich się tak stoczył bo w 90'ątych latach, oraz gdy jeszcze u Disney'a pracował był naprawdę fajnym animatorem :T Alpha i Omega też mi się niestety nie podobał jako film, głównie ze względu na animację i 'toaletowy humor'...

      Usuń
  2. Ja wolę 1 część :> Jak w tej Derek wygląda O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni wszyscy strasznie wyglądają Dx Odetta już nie wygląda jak Odetta. No i ta jedna scena w której matka Dereka walczy z tym gościem (nie pamiętam teraz jego imienia xD) na miecze świetlne w stylu Gwuzednych Wojen... * Mega Facepalm*

      Usuń