środa, grudnia 05, 2012

Gra Neopets Puzzle Adventure

Jak może pamiętacie jestem wielką fanką internetowej gry, Neopets.com w którą gram od 2005 roku :3 Dziś kupiłam za 49 kr grę na PC z neopetami która działa jak puzzle. Przyznaję że nie znoszę  tego typu puzzli, bo nie mam cierpliwości, ale ta gra daje kilka wirtualnych kodów za które na stronce można odebrać kilka fajnych rzeczy no i site theme'a ;_; Arggghhh, muszę jakoś przegryźć to i po prostu wygrać te grę nawet jeżeli zejdzie mi to miesiące xP


Gra nie jest dla tych którzy nie są obeznani ze światem Neopets (no chyba że jesteś maniakiem puzzli i łamigłówek to i w to zagrasz Px). Samą stronę neopets.com co prawda bardzo polecam, co jakiś czas mam nawet taką manie że cały dzień bym mogła spędzić grając w Neo xD A o wydanej kasie na cheaty i na rzeczy na samej stronie to już nawet nie wspomnę x.X

2 komentarze:

  1. Fajna :> Może wejdę na te "Neopets" ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam tą stronę, pierwszy raz weszłam na tą stronę w 2004 roku ale wróciłam na stałe dopiero w 2005 roku gdy ta gra mnie naprawdę wciągnęła ;D

      Usuń