wtorek, grudnia 11, 2012

Breloczek Pinkie Pie

Ostatnio dużo kupuję rzeczy MLP, ale to wszystko przez mojego chłopaka którego dopadła mania na Lego xD Codziennie od paru dni bywamy w Toysrusie i dziś na dodatek jeszcze tam jedziemy bo chłopak stwierdził że chce kupić statek lego z Piratów z Karaibów oraz lego z Gwiezdnych Wojen. Naprawdę do siebie pasujemy,oboje jesteśmy dziecinni i kochamy zabawki xD Najgorsze jest to że ja nie mam już więcej kasy a ja też znowu będę chciała coś sobie kupić, haha x.0
Kupiłam breloczek z Pinkie Pie bo była przecena z 79 koron na 40 kr więc jak mogłam jej nie kupić, patrzyła się po prostu na mnie tymi smutnymi oczami i prosiła mnie o to abym ją wyzwoliła a więc to też uczyniłam ;D

Jeszcze jej nie otwieram bo mam zamiar kupić z Hot Topicu plecak z kucykami na początku stycznia jak dostanę dużo kase ze szkoły :D 
Oto i plecak który będę chciała kupić:

Jest on dwustronny, ale będę używała tylko i wyłącznie strony z Derpy bo fajniej wygląda x3 
Ten plecak  jest fajny bo wcale nie ma on tyle rysunków na sobie dzięki czemu będę mogła poprzypinać do niego  różne buttons i pinsy :D
Zobaczymy, też się czaję na kupno nowej kolekcjonerskiej lalki z Disney Store, a ta będzie pewno równie droga co Merida którą ostatnio kupiłam :C I tak warte są te lalki tych pieniędzy bo pięknie się prezentują a każdy nie ma znaczenia czy znajomy czy obcy ją komplementuje, zawsze taka dumna wtedy jestem ,haha xD

2 komentarze:

  1. Brelok i plecaki są boskie o3o

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ten plecak xD Rozbraja mnie ^W^ A bryloczyk przesłodki <3

    OdpowiedzUsuń