sobota, listopada 03, 2012

Zmiana tła i nagłówka x3

No dobra, czas zrzucić te ponure halloweenowe barwy i pora powrócić do kolorów które lubię najbardziej czyli pastele ^o^
Próbowałam zrobić wszystko w samym jasnym fiolecie, ale jednak wymieszałam fiolet z różem.
Mam nadzieję że się wmiarę podoba?
No cóż wiem że może to głupio wygląda, ale uwielbiam róż i słodkie rzeczy, widocznie cierpię na syndrom kawaii xD
Co do nagłówka to nie mogłam znaleźć lepszyck wektorów dla Roszpunki i Bloom w jej przemianie harmonix oraz Usagi dlatego do końca nie jestem z niego zadowolona x.X
Następna zmiana tła i nagłówka będzie w pod koniec Grudnia przed świętami. Na te dni postaram się lepiej przygotować, bo prawda jest taka że styl Halloween miał trwać cały tydzień a nawet 2 ale jak zauważyliście byłam prawie nie obecna przez ten czas :c
Teraz czas do łóżka, jest już po 1w nocy Dx

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podoba twój nowy nagłowek i pozdrowienia bliźniaki ania i kasia :)

    OdpowiedzUsuń