poniedziałek, listopada 12, 2012

Świąteczny scrapbooking

Święta zbliżają się coraz większymi krokami. W tym roku postanowiłam sama zrobić kartki świąteczne a przy tym spróbować moich sił w scrapbooking'u ;3 Zapewne dużo z was słyszało o tym ostatnio popularnym hobby? Postanowiłam że zrobię 4 kartki: dla mojej babci i dziadka,moich rodziców, rodziców mojego chłopaka, oraz jego wujostwa.
Jak zrobię to wam oczywiście pokarzę, to będzie pierwszy raz jak w coś takiego będę się bawić, mam nadzieję że nie będzie zbyt trudno x3 Obym się też wyrobiła, chłopak ma zamiar je wysłać 6 grudnia, więc najlepiej  by było żeby szkoła nie wymyśliła kolejnego mega zadania jakim były te komiksy do gazet które dzisiaj oddałam :/ Raczej na szczęście zapowiada się być wmiarę spokojnie w szkole aż do samych świąt^^

Oto i przybory na kartki które wczoraj kupiliśmy:

 ^ 'God Jul' oznacza 'Wesołych Świąt' po Szwedzku :3

To i tak jeszcze nie wszystko, zamówiłam też kilka rzeczy z Ebay'a aby było różnorodnie ;3 Kupiliśmy te rzeczy na spółkę bo w końcu te kartki pójdą to naszych rodzin. Razem wydaliśmy się prawie 500 kr, ja aż tak nie musiałam dużo na to wszystko dać, bo ja się zajmę produkcją ;3
Nawet się nie spodziewałam takich kosztów, miałam z sobą tylko 160 kr bo myślałam że tyle będzie wystarczyło, ale oj, pomyliłam się o.0
Do tych kartek dodam też nasze zdjęcia, moja babcia napewno się ucieszy jak dostanie kartkę z moim zdjęciem no i chłopaka. Ciągle mi gada żebym jej wysłała jakieś zdjęcie aby mogła go zobaczyć Mama chłopaka też będzie w niebo wzięta gdy dostanie kartkę z jego zdjęciem i jego brata x3

A wy robicie coś własno ręcznie na Święta? :3

8 komentarzy:

  1. Fajny post ^^ AAHH ! Ja Już chcę święta !! nie mogę się doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! xD Zawsze mnie bierze wtedy taki radosny humor, święta to naprawdę magiczna pora :3

      Usuń
  2. Jakie cudeńka! Uwielbiam takie rzeczy, mimo, że sama kartek nie robię (ale i tak uwielbiam!). Własnoręcznie to zazwyczaj jakieś ozdoby do domu, dla bliskich częściej piekę pierniczki/ciasta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wogóle nie umiem piec więc dla mnie to odpadka xD Jestem pewna co prawda że kartki się spodobają tym bardziej że będą one bardzo indiwidualne, postaram się aby nikt nie dostał takich samych lub zbyt podobnych x3

      Usuń
  3. A 500kr to bardzo dużo?
    Oriętujesz się ile to może być zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest naprawdę dużo, z tego co przeliczyłam na Polskie poszło 230 zł na takie pierdółki Dx Nie i wiem jak ludzie dają radę to kupować, ale z faktem że cała masa młodych dziewczyn i staruszek kupowała rzeczy na scrapbooking to się domyślam że mają na to kasę o.0

      Usuń
  4. Yay, ale super ;3
    Ja też zabiorę się za kartki na święta, tyle, że nie kupuję nic poważnego ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę kupić bo akurat święty Mikołaj narysowany przeze mnie wcale by nie wyglądał na Mikołaja x3 Ogólnie też zainteresował mnie scrapbooking, zobaczymy jak mi z tym pójdzie, może się bardziej w to wciągnę? x3

      Usuń