piątek, listopada 30, 2012

Segregator na znaczki

Chcę się pochwalić teraz moim najnowszym segregatorem na znaczki ;3 Długo już myślałam nad kupnem segregatora do moich znaczków bo mam ich coraz więcej i ciężej jest je mi organizować w klaserach. Segregator jest o wiele bardziej odpowiedni teraz gdy moja kolekcja jest bardziej okazała x3
Wybrałam segregator z motywem znaczkowym na okładce czego teraz trochę żałuję bo chętnie bym go okleiła różnymi naklejkami Disneyowskimi no ale niestety muszę się z tym wstrzymać do czasu aż ten się zapełni ;/
 Musiałam kupić rodzaje kart na znaczki tak aby znaczki nie wychodziły po za folię

 ^ Na te znaczki nadal muszę kupić jedną kartę bo wystają a niestety często bywa tak że po prostu łapie się paluchami za te odstające części ;c



Hmm, muszę nabyć więcej znaczków z anime, oprócz tych na zdjęciu mam też oryginalny arkusz ze znaczkami Pokemon ale też są inne anime ukazane na znaczkach typu One Piece itd które chciałabym mieć 8D

2 komentarze:

  1. Ładny ten segregator wdm ;) A najładniejsze znaczki to dla mnie te z Full Metal Alchemist ^W^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierwsze wydania znaczkow Disneya jeżeli jest Pani zainteresowana proszę o kontakt yukit2die4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń