czwartek, listopada 01, 2012

Pokemon Black 2

Hej wam!

Właśnie mam zamiar zacząć grać w grę którą kupiłam przedwczoraj. Mianowicie jest to gra Pokemon Black 2 x3
Od wielu lat jestem fanką gier Pokemon, moją pierwszą dostałam w 2001 lub 2002 roku i od tamtej pory staram się zdobywać chociaż po jednej grze z każdej serii x3
Co prawda muszę przyznać że mam ostatnio mało czasu na takie rzeczy, teraz akurat znalazłam chwilkę.
Nie wiem o co chodzi w tej grze tak dobrze. Prawda jest taka że tej części nie chciałam kupować bo wiem tyle że akcja toczy się znowu w Unovie, a prawdę mówiąc to region Unova i pokemony z nim związane wcale mi się nie podobają Dx Chłopak mnie namówił jak byliśmy w Media Markt po wentylatorki do jego komputera bym sobie kupiła tą grę, i nie wiem jakim cudem mnie przekonał ;/
No dobra, zobaczymy co z tego będzie, też muszę pamiętać o zrobieniu nowego nagłówka na bloga, blog nie może cały czas wyglądać Halloweenowo, mimo że fajnie nawet tak jest xD
Wybaczcie kiepskie zdjęcie ale mój aparat nie raczy robić dobrych zdjęć wieczorami ;/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz