poniedziałek, listopada 26, 2012

Plakat Derpy

Nareszcie po miesiącu doczekałam się plakatu z Derpy na który  czekałam x3 Miałabym go już od dawna gdyby nie huragan Sandy który opanował Amerykę ;C
Tak czy siak najważniejsze że dziś doszedł i jestem naprawdę zadowolona bo plakat jest solidny i piękny <3
Plakat się błyszczy i jest zrobiony z mocnej tekturki dzięki czemu tak łatwo się nie zniszczy (ale za to ciężko będzie go wyprostować x/
Postanowiłam że kupię ramkę i go oprawię, zobaczymy co prawda ile będzie taka ramka kosztować, pojedziemy być może jutro zobaczyć za ładnymi dużymi ramkami w Ikei, tam powinna być dobra, tania ramka xD Na ten czas zwinełam plakacik i włożyłam go z powrotem do tuby w której go dostałam.
Plakat można było kupić na Comic Conie 2012 i cieszę się że zamówiłam go wcześniej bo ceny na Ebay'u zaczynają iść w górę x3
Jak już go ładnie zawieszę to zrobię mu lepsze zdjęcie ;)

3 komentarze:

  1. Boski plakacik ^W^ Też ce go mieć *W* ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej dziewczyny^^

      Tych plakatów jest w tej chwili dość sporo na Ebay.com może uda się wam taki znaleźć w przystępnej cenie? :D
      Jest naprawdę piękny <3 <3

      Usuń