środa, listopada 07, 2012

Odblask z Roszpunką

Hej wam!
Uff, jest dopiero środek tygodnia a ja już czuję się padnięta, tak to jest jak się ma cały tydzień wolny, ale prawda jest taka że nie było jak odpocząć nawet bo musiałam szkicować komiksy x.X
Dziś naszkicowałam ostatni no i wczoraj 3 z komiksów udało mi  się pokolorować w Photoshopie. Zawsze coś, ale fakt jest taki że jeszce 7 mi zostało do obskoczenia....
Na dodatek w ten weekend jest Altcom. Powinnam się na nim stawić ale szczerze mówiąc to ta impreza mnie tak nie interesuje bo komiksy które są na nim prezentowane to te o seksie i przemocy x/
Jeden dzień powinnam co prawda tam być, zobaczę czy pójdę wtedy w sobotę lub niedzielę...
Wczoraj udało mi się w końcu znaleźć zabawkowy nie daleko mojej szkoły, fundnęłam sobie odblask z Roszpunką który na moje szczęście nie kosztował zawrotnej fortuny xD
Pasuje do mojego plecaka z Sailor Moon xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz