poniedziałek, listopada 26, 2012

Nowe zwiastuny Epic i The Croods

Wyszedł nowy zwiastun dla filmu Epic:
Epic trailer
Jak na razie to mi się podoba, pokazali głównego złoczyńcę i jego wygląd nawet mi się podoba chociaż przypomina mi trochę przydupasa szamana z Drogi do El Dorado wymieszanego z postaciami z Avatara xD
Mam co prawda obawy jeżeli chodzi o komiczną postać filmu, czyli chodzi mi o gadającego ślimaka. Ani w pierwszym ani w drugim zwiastunie mnie nie rozśmieszył, wręcz przeciwnie, uważam że jest to bardzo zbędna postać..
To co prawda nie oznacza że film będzie zły, nadal jest to jeden z filmów 2013 które naprawdę chcę obejrzeć :3


Jest też pierwszy zwiastun dla nowego filmu Dreamworks 'The Croods'.
The Croods
Nad tym filmem pracuje Chris Sanders, facet od Lilo i Stitch'a oraz Jak Wytresować Smoka. Mam nadzieję że The Croods będzie równie fantastycznym filmem tak jak te dwa ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz