środa, listopada 14, 2012

Nowe The Littlest Pet Shop

Właśnie mam przerwę, nie dawno wróciłam ze sklepu zabawkowego aby zobaczyć co maja nowego i moim oczom ukazały sie zabawki The Littlest Pet Shop wzorowany na nowej bajce Hub ( tej samej stacji która robi MLP FIM) Widziałam premierę pierwszego odcinka na live streamie który leciał po premierze trzeciego sezonu MLP :3 TLPS nie jest równie dobre co nasze ulubione kucyki ale wcale nie było tez takie złe,w zasadzie to jeszcze sobie obejrze drugi odcinek po powrocie do domu. ;) Wpierw muszę przeżyć jeszcze jedna lekcje, powrot do domu, wysłanie paczek, zrobienie zakupów. Wow jak ja uwielbiam fakt ze moja szkoła jest 90 km od domu Dx No dobra, nie będę wam tutaj teraz narzekać lepiej jak po prostu wrzuca zdjęcie zestawu The Littlest Pet Shop który dziś widziałam x3 ja nigdy nie zbieralam TLPS i nie mam zamiaru, ale ciekawa jestem czy wy lubicie te zabawki i ogólnie serie? :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz