wtorek, listopada 20, 2012

Naklejki Herkules ^^

Hej wam!
Wybaczcie że wcześniej nic nie pisałam, ale prawdę wam mówiąc nie chciało mi się nic pisać, tak zwaną przerwę sobie zrobiłam xD

W zeszły piątek  dowiedzieliśmy się kto trafił do gazety. Ja się nie znalazłam na liście finalistów, ale tego się spodziewałam bo nie miałam pomysłów i ochoty na rysowanie więc całe to rysowanie stripów było dla mnie wielkim piekłem xD  Jedna dziewczyna która nie wygrała  wzięła to sobie bardzo do serce bo po lekcji cała czerwona wyszła do toalety. Ona przepięknie rysuje i ja też się zdziwiłam że się nie dostała, ale chyba trochę wysokie mniemanie o sobie miała skoro aż tak ją to ruszyło :s Dlatego ja właśnie zawsze z dystansem podchodzę do moich prac, po to aby się nie zawieść.

Wczoraj też zaczęliśmy lekcje z Natalią Batistą, zdjęć niestety jej nie robię bo ja jestem w pierwszej ławce tym razem i nie mam odwagi tak po prostu pyknąć jej fotkę xD
Na piątek mamy zrobić 3 lub 5 stron komiksu więc ja dziś zacznę pracę nad pierwszą stroną. Tym razem chcę się postarać ;3

Na razie chcę wam też pokazać naklejki z 1997 z bajki Disney'a Herkules przedstawiające Bóla i Panika :D
Chciałam nimi udekorować mój segregator A6 z Herkulesem i Pegazem ale tak mi szkoda otwierać tak dobrze zachowane naklejki ;(
Sprzedawca dodał też kilka naklejek z Myszką Mickey i z Tygryskiem x3



Ból i Panik ;3

Dobra, lecę rysować komiks x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz