sobota, listopada 03, 2012

Magazyn Monster High

Hej wam!
Nie dawno wstałam i o dziwo dość dobrze się wyspałam mimo że poszłam spać po pierwszej o.0
Znając życie będę musiała się potem zdrzemnąć po południu, typowe xP

Czy ktoś z was czyta magazyn Monster High? Ja nie dawno zaczęłam, wczoraj doszedł z Polski mój drugi numer. Uważam że gazetka ta wcale nie jest taka super ekstra, myślałam że będzie ciekawsza. Komiksy to po prostu sceny z serialu na YT, nic nowego, a same porady też są takie sobie. Winx gazetka nadal króluje, głównie ze względu na komiksy x3

Nie mogę co prawda narzekać na prezenty dodane do tego numeru bo było ich aż 5. Jakieś tatuaże i bransoletka, oraz album Panini z naklejkami :3
 Jest też nie kiepski plakat z Clawdeen i Howleen ^w^
Shiny *_*
No dobra, czas coś zjeść i będę musiała dalej rysować komiksy, może jutro też je wrzucę na bloga? Nie wiem, prawdę mówiąc są one potworne, tylko jeden wygląda dobrze a resztę narysowałam tak jakbym chciała a nie mogła, po prostu nie mam weny do rysowania teraz ale to musi zostać zrobione Dx

6 komentarzy:

  1. Specjalnie to ja Monster High nie polubiłam. Wydawało mi się nudne i kiczowate, choć niektóre postacie mają ciekawy design (Operetta *^*).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się nawet podoba głównie z tego względu że Mattel odbiegło od stereotypowej Barbie, na początku wydawało mi się że to się wśród dzieciaków nie przyjmie ale oj, myliłam się bo co druga dziewczynka tutaj biega z plecakami,kurtkami czy parasolkami z Monster High xD
    Jeżeli chodzi o serial to jest to taki typowy nastoletni sitcom tylko że z potworkami. Mnie głównie przyciągnęły ich stroje no i grafika produktów. Sam serial nie ma tak fajnie wykonanych ilustracji jak na przykład ten plakat z Clawdeen i Howleen x3 Podejrzewam że gdybym nadal była 17 letnią kochającą czaszki i straszne rzwczy emo nastolatką (a byłam xD) to bym o wiele bardziej szalała za tą bajką x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Na czym robisz tak super nagłówki ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam programu Photoshop Elements :3 Można ściągnąć próbną wersję ze strony Adobe.
      Ja mam co prawda oryginalną wersję ale to dlatego bo dostałam ją razem z laptopem gdy go kupowałam, tak to było by mi żal wydawać kasę xD

      Usuń
    2. dasz mi link gdzie mogę ściągnąć za free i nie ma wirusów ?

      Usuń
    3. Szczerze to nie wiem gdzie można ściągnąć pełną wersję za darmo bez wirusów. Wiem że oficialna stona Adobe ma najnowszą wersję elements ale tak to ja nie wiem bo nie ściągam niczego z takich stron bo w Szwecji łatwo jest wpaść nawet za sciąganie nie legalne muzyki, lepiej już po prostu kupić daną rzecz niż mieć potem problem :/

      Usuń