piątek, listopada 02, 2012

Lusterko w kształcie ciasteczka

Hej wam!
Dziś jest piątek,niestety mnie to tak nie cieszy tak jak zawsze bo piątek tym razem oznacza koniec ferii jesiennych które tu teraz mam Dx Następne, prawie trzy tygodniowe będą na święta, ogólnie nie to da się wytrzymać to półtora miesiąca. ;3
Ja niestety nie wypoczęłam tak jak chciałam bo cały czas mam stres. Jak już wam opowiadałam na 12 listopada musimy zrobić 10 stripów do 4 największej gazety w Szwecji, Sydsvenskan. Ja jak dotąd zrobiłam tylko 4 a na piątą mam pomysł. Ja ogólnie jestem osobą z dość dużym brakiem fantazji jeżeli chodzi o wymyślanie historyjek, tym bardziej że trzeba je przedstawić tylko w jednym do 4 panelach...
12 jest tuż, tuż, obym się wyrobiła. Jakby tego było mało to akurat teraz mam okres gdy wogóle nie chce mi się rysować i się tylko wkurzam jak myślę o siedzeniu nad kartką Dx

Ok, trochę się wyżaliłam :3 Teraz chcę wam pokazać lusterko kieszonkowe które zamówiłam z Ebay'a.
Było ono bardzo taniutkie, kosztowało tylko 2$ razem z przesyłką. x3 Niestety jest to produkt Chiński i jak możecie się domyśleć jest ono kiepsko zrobione. Ale co tam, ważne że jest słodziutkie, nawet mały grzebyk dodali x)
Lusterko to ma wyglądać jak ciasteczko.


Zobaczymy jak długo mi posłuży ;P
Jeżeli też chcecie kupić sobie takie samo, to znajdziecie je pod tym linkiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz