czwartek, listopada 08, 2012

Komiksy do Sydsvenkan

Chcę się wam pseudo pochwalić komiksami które zrobiłam jak dotąd do gazet Sydvenskan.
Są one proste bo tego typu komiksy wcale nie mają być dziełami sztuki x3
Na poniedziałkowej lekcji dowiedziałam się co prawda od mojej nauczycielki że stripów wcale nie musiałam robić tak małych, mogłam je zrobić duże i potem procentowo by się je zmniejszyło, ale ja niestety myślałam że one mają być małe.. Gdybym wiedziała to wcześniej to bym miała większe pole do popisu! Dx
No nic, i tak wmiarę mi się udało i nie wygląda tak źle.
I tak nie sądzę żeby moje komiksy zostały wybrane do gazety. Tylko 3 osoby przejdą a jest nas 25. W klasie jest kilku naprawdę uzdolnionych uczniów więc wolę sobie nadziei nie robić. Jasne, było by świetnie gdyby wybrali moje komiksy ale mało prawdopodobne to jest ;/


Zobaczę może dziś jeszcze pokoloruję jeden komiks. Jest ich 10 a mam zrobione 4. Do poniedziałku muszę się z tym trochę uwinąć.
Na dobranoc wrzucam zdjęcie mnie w bluzie z MLP którą ostatnio kupiłam 8D Niestety nadal mam tą badziewną kamerkę więc zdjęcie jest w strasznej jakości, nie wiem kiedy kupię sobie jakąś dobrą webkamkę :(
Niestety nie mam dużego lustra więc nie mam jak pokazać całej bluzy ale bynajmniej mane 6 się zmieściły x3
Rany jaka ja jestem czerwona na twarzy, ale to nic dziwnego z faktem że dziś miałam najgorszą wizytę u dentysty odkąd do Szwecji wyjechałam. Ledwo co mnie facet znieczulił i od 12 chodzę z potwornymi bólami zębów na które nawet przeciw bólowe nie pomagają :T  Potem jak go poprosiłam dał mi dodatkowe 2 znieczulenia, ale to za dużo nie dało, moja prawa strona szczęki jest po prostu nie do zabicia D:


2 komentarze: