piątek, listopada 09, 2012

Filmy animowane 2013

Hej wam!
Rok 2012 już się powoli kończy więc postanowiłam zrobić małą listę filmów animowanych które wyjdą w 2013 roku. :) Chcę też napomnieć że filmy w tej liście nie są ani Disneyowoskie lub Dreamworksowe.

1. Epic
Data premiery: 24 Maj 2013 w Polsce i USA
Zwiastun: Epic
Ja osobiście nie mogę się doczekać tego filmu. Nie dawno obejrzałam właśnie zwiastun i byłam zaskoczona jak dobrze się prezentował. Śmiem twierdzić że film będzie naprawdę świetny :3
Epic jak widać jest filmem fantasy a świat w nim zaprezentowany trochę może przypominać inną bajkę,  Dolinę Paproci, ale jestem pewna że te dwa filmy będą się i tak ostro od siebie różnić.

2. Escape From The Planet Earth
Data premiery: 14 Luty 2013 w USA (nie ma jeszcze daty Polskiej premiery)
Zwiastun: Escape From The Planet Earth
Ja osobiście nie jestem zbytnio zainteresowana tym filmem. Bardzo przypomina Planetę 51 a i tamten film mnie przynudzał. Jeżeli będzie do obejrzenia online to pewno z chłopakiem go obejrzę tylko po to żeby razem spędzić czas...

3. Jak Ukraść Księżyc 2
Data premiery: W USA 3 Lipec, w Polsce jeszcze nie znana.
Zwiastun: Jak Ukraść Księżyc 2
Większość z nas widziała chyba pierwszą część tej bajki. Teraz nadszedł czas na kolejną część przygód Agnes,Margo, Edith i Gru :D
Jedynka mi się bardzo podobała więc i napewno dwójkę też obejrzę <3
4.Dorothy of Oz
Data Premiery: Nieznana 
Zwiastun: Dorothy Of Oz
Kolejna adaptacja Czarodzieja z Krainy Oz. Animacja nie zbyt oryginalna, ale i tak sobie sama obejrzę :)

5. Klopsiki i Inne Zjawiska Pogodowe 2
Data premiery: 27 Wrzesień w USA
Zwiastun: Brak
Mało jeszcze wiadomo na temat tego filmu. Ja nawet pierwszej części nie obejrzałam jeszcze, widocznie nadeszła pora to zrobić bo ciągle zwlekam z tą bajką :T
Jak widzicie na plakacie pisze że film wyjdzie w lutym 2014. Prawda jest taka że to nie jest pewne że film ukarze się w 2013 roku. Są dwie daty dlatego też na wszelki wypadek dodaję go do listy :3

6.Zambezia:
Data Premiery: 11 Styczeń 2013
Zwiastun: Zambezia
Pierwszy raz spotykam się z filmem animowanym z Południowej Afryki. Niestety animacja nie jest najlepsza, ale ci którzy ją widzieli chwalą ten film. No cóż, dla mnie to i tak odpadka.
7.Khumba
Data Premiery: Nie znana
Zwiastun: Brak
Film twórców Zambezii. Opowiada historię zebry która tylko do połowy ma paski i wyrusza w ich poszukiwaniu.



8. Leo The Lion
Data premiery: 30 Siepień w USA
Zwiastun: Brak
Będzie to adaptacja Kimby Białego Lwa, albo tak jak oryginalny Japoński tytuł brzmi Jungle Emperor Leo z 60'ątych lat. Ja 10 lat temu miałam obsesję na punkcie tego anime więc ewentualny film zostanie na pewno przeze mnie obejrzany, nawet jeżeli będzie beznadziejny x3
Niestety strasznie cicho jest na temat filmu. Wiadomo tylko że film opowiada historię młodego lwa który jest wegetarianinem i że jest nie akceptowany przez inne lwy. Możliwe że zostanie on całkowicie zaszufladkowany...

9. The Trick or Treaters
Data premiery: 25 Październik 2013 w USA
Zwiastun: Brak
Nic nie wiadomo na temat filmu. Widać co prawda że bedzie to Halloweenowy filmik.

10. Santapprentice
Data Premiery: 6 Grudzień 2013 USA
Zwiastun: Brak
Sierota zastąpi Mikołaja w jego co rocznej pracy rozdawania prezentów. Kolejny filmik zrobiony typowo na sezon świąteczny.

Czy tylko mi się zdaje czy 2013 rok będzie pełen animowanych filmów? Wszystkie filmy wymienione w tym poście są przecież i tak garstką tylko, potem dochodzą jeszcze filmy Disney'a i Dreamworks. 
2013 zapowiada się ciekawie, miejmy nadzieję tylko że Majowie się mylili co do końca świata bo inaczej nie doświadczymy żadnych z tych nowości ;D




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Oh tak, Epic będzie z pewnością świetnym filmem, szkoda że trzeba będzie czekać prawie rok z faktem że w Polsce pojawi się pewnie w lipcu lubb w czerwcu a w Szwecji napewo nawet później Dx

      Usuń
  2. Jesteś może zainteresowana sprzedażą karteczek i gazetek winx ??
    Jeśli tak to napiz na moim blogu http://paciulka1.bloblo.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gazetek Winx w życiu bym nie sprzedała bo to są moje skarby, mam każdy numer i serce by mnie bolało jakbym miała się rozstać z tą kolekcją xD
      Karteczki sprzedaję, ale tylko te które mam podwójne :3

      Usuń
  3. Czekam na to z księżycem bo jedyneczka to mój love i na klopsiki osobiście mam jedynkę na dvd i da się pośmiać! Kasia :)

    OdpowiedzUsuń