niedziela, listopada 25, 2012

Figurka Twilight Sparkle

Hej wam!

Dziś z moim chłopakiem byłam w naszym nowym sklepie zabawkowym :3 To znaczy on nie jest taki nowy, stoi już od pół roku ale nie miałam wcześniej szansy do niego wejść. :s Cieszę się że tam poszliśmy bo w końcu kupiłam figurkę Twilight a tylko jej było mi wcześniej brak,teraz mam już wszystkie mane 6 ^w^
Była ona jedyną  Twilight, reszta były same Applejack oraz Pinkie Pie. Ku memu zdziwieniu jest ona  świetnym stanie, żadnej rysy na oczach, ani na innych częściach ciała, aż niesamowite o.0

Hmm, żeby tylko jeszcze te figurki były bardziej podobne do samych postaci z serialu x3 Jest jedna firma która ostatnio zaczęła produkować figurki bardziej wierne wyglądem kucykom z bajki, na razie co prawda jest tylko Derpy i Rainbow Dash. Nie długo wychodzi też Fluttershy i ją postaram się kupić ale na razie mi nie śpieszno. Czekam na Rarity, Twilight oraz Pinkie bo je najbardziej lubię :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz