piątek, listopada 30, 2012

Derpy na ścianie ^w^

Miałam dodać tego posta już 3 dni temu ale się potwornie rozchorowałam, ledwo co się ruszałam x/ Dziś jeszcze w domu zostałam i od poniedziałku idę do szkoły.
We wtorek pojechaliśmy do Ikei kupić ramkę na plakat z Derpy i udało się nam znaleźć naprawdę tanią dużą za 79 kr! :D
Oto i zdjęcie tego małego kawałka ściany na którym króluje Derpy x3
Arielka ma teraz towarzystwo x3

Chłopkowi na tyle spodobał się pomysł powieszenia oprawionych plakat że aż kupił mi nowy plakat który prawimy x3 Zamówiłam go z Ebay'a i ten będzie z Arielką (moją ulubioną księżniczką) na tle Atlantyki, naprawdę piękny <3

3 komentarze:

  1. No ładnie się z Arielką prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Derpy <3 Uwielbiam ją, szczególnie w zezowatej wersji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń