czwartek, października 04, 2012

Znaczki Piękna i Bestia

Ostatni mój post na dzisiaj będzie o znaczkach! 8D W skrzynce pocztowej czekały już na mnie znaczki na które najbardziej z tych wszystkich co pozamawiałam, czkeałam^^ Są one z Pięknej i Bestii i jeszcze chyba nie kupiłam tak trogiego zestawu x/ Kosztowały powyżej 35$, zazwyczaj kupuję znaczki za 4$ ale tym razem się szarpnęłam, ot co x3
Najbardziej podoba mi się arkusz z tańczącą Bellą i Adamem, tego wektora nigdy nie widziałam mimo że jest ich miliony ze sceny balowej.

 Bella nie wygląda zbyt korzystnie na tym zdjęciu x3 Ją samą wzięli chyba ze sceny gdy Bella sama jest w jej chatce i gdy Gaston wkracza by się jej oświadczyć. To jest ta scena w której Belle stoi przy drzwiach i za chwilkę je otworzy po czym Gaston wyleci z hukiem przez próg domu do błota w którym siedzi świnia x3 Z kolei Płomyk,Pani Imbryk,Bryczek (tak miał ten maluch na imię w Polskiej wersji? No cóź w każdym bądź razie w oryginale był Chip) i Cogsworth są z wzięci ze sceny końcowej piosenki 'Coś co nie zdarzyło się'. Bella i Adam siedzą na podłodze i Bella czyta mu książkę, podczas gdy ci ich podglądają i kończą pisoenkę. 'Knows every Disney movie scene like a pro' x)
 Plakat Pięknej i Bestii z 1991 roku. Zawsze mnie dziwił fakt że Bella ma na nim fioletowo różową suknię a w filmie ma niebiesko białą... o.0
Na koniec 'Gościem bądź' ;) Nie jest to mój lulubiony arkusz, ale wiem chociaż że mam wszystkie jakie wyszły z Pięknej i Bestii :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz