środa, października 31, 2012

Zabawka Rarity

Hej wam!

Wybaczcie tą długą przerwę w pisaniu ale miałam pełno rzeczy na głowie i nie miałam czasu napisać jakiegoś sensownego posta więc po prostu całkowicie dałam sobie z tym spokój :c
Cały ten tydzień mamy wolny ale i tak mamy pełno spraw do załatwiana, ja muszę zrobić 10 stripów (tych małych komiksów które się często widzi w gazetach) na 12 listopada no i na dodatek od 5 dni trzyma mnie przeziębienie, masakra! Dx
Jak widzicie blog wygląda dziś wyjątkowo mrocznie, to z okazji Halloween ;D
Zostawię go tak aż do niedzieli, potem będę chciała wymienić go na nowy header :3
Dziś nie dam rady napisać artykułu o Halloween, miałam całą listę rzeczy które chciałam zrobić na blogu, ale spróbuję chociaż kila z nich zrobić :T

W tej chwili co prawda chcę się wam pochwalić moją nową Rarity którą wczoraj kupiłam w Toysrusie po powrocie z Helsingborga :3

Rarity wydanie Canterlot ;D

3 komentarze:

  1. Zbieram od dawna na jakąkolwiek figurkę My Little Pony, ale coś mi nie idzie :(
    Wektor z tyłu opakowania troszku skopany...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi jeszcze tylko została do nabycia Twilight z mane 6, ale ciężko jest ją zdobyć tutaj ;/
    Co do wektora Rarity to się z wami jak najbardziej zgadzam, jest straszny, Rarity wygląda jak kaczka x.X

    OdpowiedzUsuń