piątek, października 12, 2012

Nowe znaczki


Hej wam!
Wybaczcie brak postów ale dzisiejszy i wczorajszy dzień przesiedziałam w domu i to dość z błahego powodu...
Te martens które kupiłam w zeszły weekend okazały się być bardzo dla mnie nie odpowiednie.Obtarły mnie do krwi i to w bardzo paskudny sposób bo wygląda na to że po jednej stronie zakażenie mi się wdarło :T W poniedziałek poszłam w nich do szkoły i już w drodze na autobus czułam potworne tarcie skóry ale nie miałam czasu wrócić się i zmienić butów, gdybym co prawda wiedziała że to skończy się aż tak źle to bym wtedy wolała spóźnić się na poniedziałkową lekcję niż ominąć całe dwa dni teraz ;/
Wiem że martensy to buty które trzeba 'złamać', ale to by raczej i tak nic nie dało bo mam bardzo chude pięty i kostki po mamie i w zasadzie mogę chodzić tylko w adidasach i conversach bo to są jedyne typy butów które nie stwarzają aż takich problemów. Mama od początku mówiła że będę miała problem, ale się nie posłuchałam bo martensy po prostu zbyt fajowsko wyglądają.
Teraz mam takie dziurska i obtarcia jakich w życiu jeszcze nie miałam, a już nie raz miałam pięty w opłakanym stanie x/ No cóż, mój chłopak będzie musiał je jutro oddać do sklepu póki można...
No to wiecie co ostatnio się ze mną działo...
No dobra, chciałabym teraz dać zdjęcia nowych znaczków jeżeli nie macie nic przeciwko^^















To by było na tyle jeżeli chodzi o znaczki^^  Muszę przyznać że znaczki z Asterixa i Obelixa co raz bardziej mnie fascynują. Wyglądają jak małe komiksy, jest coś w nich wyjątkowego xD Udało mi się nawet znaleźć znaczki z Garfieldem i Shrekiem, mimo że tych bajek aż tak nie lubię ale dobrze jest mieć znaczki z różnych serii jak się już chce zbierać znaczki z bajek ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz