poniedziałek, października 01, 2012

Nowe znaczki^^

Dziś mam dość beznadziejny dzień.. Rano pojechałam autobusem na stację kolejową. Okazało się że pociąg się spóźni bo był problem z torami więc zamiast 7.45 był o 8.02. To nie taki problem jeszcze, potem w samym Malm miałam przesiadkę na samej centralnej stacji przez co byłam pewna że się spóźnę na lekcje. Jak już dojechałam na Triangel zauważyłam że dziewczyny z klasy stoją więc do nich podeszłam. I co? Powiedziały mi że mamy dzisiaj studiedag.
Studiedag w Szwecji  to taki dzień wolny od szkoły, który uczniowie powinni poświęcić na przemyślenie swojej egzystencji, ale nikt tak naprawdę nie marnuje dnia na to tylko cieszy się wolnym xD
My oczywiście wszystkie wsciekłe, ja zdychana bo już chciałam biec. Nauczyciele nawet nas nie powiadomili o wolnym, nic a nic o.o Dostaną opierdziel od nas, to już jest pewne xD
W piątek tez mamy wolne z tego samego powodu co mi pasuje bo z naszą kotką jedziemy do weterynarza aby jej ząbki sprawdził, więc z tym studiedagiem trafili idealnie ;3

Teraz zmieniając temat... Dziś doszło trochę znaczków do mnie :3 Wiem że posty znaczkowe mogą być dość nudne, ale jak na razie staram się skoncentrować tylko na nich. Pod koniec miesiąca i na początku listopada są dwa znaczkowe spotkania na których chcę być więc potrzebuję też imponującej kolekcji, może ktoś zechce żebym wystawiła moje znaczki na wystawie wtedy? Za udział w filatelistycznych wystawach dostaje się puchary i medale a przy wygranej nawet jest nagroda pieniężna. Na to co prawda nie liczę, ale muszę przyznać że fajnie byłoby gdyby ktoś powiedział 'łał, chciałbym mieć taką kolekcję jak ty'  wiecie o co mi chodzi ;D

Oto i znaczki:

 
Te znaczki z Toma i Jerry'ego chyba najbardziej mnie ucieszyły, one są takie śliczne x3 Szkoda że nie ma więcej znaczków z tej bajki :/
 Tituf, pamiętam że ta baja kiedyś na Zig Zapie leciała była dość obleśna xD
 Znaczki z Jetsonami.
Te znaczki były by ekstra gdyby tylko nie ten napis 'specimen' na środku każdego obrazka Dx 
No i obowiązkowo Disney ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz