piątek, października 19, 2012

Mój komiks o koniach

Wczoraj udało mi się ukończyć mój komiks na Altcom. Było kilka tematyk do wyboru: nie podniecająca erotyka, horror i konie. Ja wybrałam właśnie te ostatnie, ponieważ obiecałam sobie nigdy nie rysować zbyt zboczonych rzeczy a na horror z kolei nie miałam pomysłu, więc zostały mi konie które i tak były wyzwaniem, ponieważ konie są bardzo ciężkie do narysowania.
Całkowicie to jeszcze nie skończyłam komiksu, nadal muszę go pokolorować co zrobię w Photoshopie jak b€dę miała ferie. Na razie go wytuszowałam co i tam mi 2 tygodnie zajęło, ale nasza Pani była chora w środę i w czwartek więc mogliśmy pracować na własną rękę nad komiksami na festiwal x3
Też będę chciała zacząć robić mój własny fanzine, czyli małą książeczkę z przykładami własnych komiksów które się sprzedaje na festiwalach. W ten sposób może zwrócę uwagę jakiegoś redaktora który był by zainteresowany moimi pracami ;3
Na razie co prawda muszę się skupić na skończeniu tego komiksu:
Prawda jest taka że jeszcze sama nie wiem o czym jest ten komiks xD Jakiś tam tekst wpisałam, ale raczej nie użyję go w końcowej wersji. Rysowanie koni to koszmar, mówię wam ;__;

4 komentarze:

  1. :) lubisz takie same rzeczy jak ja Nie najgorzej rysujesz Tak po amerykańsku bardzo. Ja też lubię robić bazgroły Odwiedzę cie jeszcze kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mam 12 lat i też tak rysuje i to nic trudnego mogę też to narysować na zawołanie będzie identyko i mogę narysować dwa żywe konie raz gdy miałam 7 lat to narysowałam mojego kuzyna był jak żywy jak spojrzał to ten rysunek wygldał jak żywy jestem dziewczyną a na imię mi Ilona mieszkam w Łozicach zachodniopomorszkich jetem polką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jesteś zdolna skoro dajesz radę narysować portret prawdziwego konia, dla mnie szkicowanie prawdziwych ludzi i zwierząt jest bardzo trudne i mi nie wychodzi bo nigdy nie praktykowałam tego typu rysunków bo po prostu wolę rysować kreskówki :)
      Dla mnie konie są bardzo trudne do narysowania a w komiksie jest jeszcze ciężej narysować dobrze konia tak aby zachować jego proporcje. No mi jak widać się nie udało, chociaż i tak byłam zadowolona z rysunku bo te konie i tak mi lepiej mi wyszły niż większej części uczniów. Można powiedzieć że domowa nauka rysunku Mustanga z Dzikiej Doliny opłaciła mi się ten jeden raz. xD
      I tak wolę rysować ludzi, w szczególności panienki x)

      Usuń