niedziela, października 07, 2012

Martensy

Hej wam! :)

Dziś byliśmy w Väli Centrum w Helsingborgu na zakupach. Dostałam od rodziców pieniądze na nowe jesienno wczesno zimowe buty i wybrałam glany firmy Dr Martens na które czaiłam się już od 2 miesięcy :) Wcześniej przymierzałam lakierowane Martensy i były za sztywne. Ja mam rozmiar stopy 36 i były deczko przyciasne a jak wzięłam 37 to już stopa mi w bucie latałam. Tych skórzanych niestety nie było, ale teraz w Helsingborgu były i to na dodatek z motywem flagi Brytyjskiej :D

Ciesze się że w końcu na nie trafiłam, przede mną jeszcze jedna babka je przymierzała (wymieniłam na nową parę bo ja się zawsze brzydzę brać po kimś x/), no i ogólnie kilka kobit siedziało pod stoiskiem Martensów i mierzyło je wzrokiem x3 Mam wrażenie że martensy zaczynają przebijać trochę Converse'y pod względem popularności, obydwie marki są od wielu lat na rynku, ale w tym roku Martensy są wyjątkowo pożądane, hmm... W każdym bądź razie jutro je wypróbuję, zobaczymy jak będą się sprawować ;) Są naprawdę fajne bo pasują i do stroju typu hipster i do takiego punk'owego, a ja raz lubię się ubrać dziewczęco, ostatnio zaczął też wciągać mnie styl hipsterski, no i czasem ten typu punk/emo, ale to już rzadziej ;)

5 komentarzy:

  1. Och też uwielbiam martensy (te twoje to istne cudo *.*) choć na razie jestem dumną posiadaczką glanów firmy KMM :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje pierwsze Martensy kupiłam w 2003 roku, bardzo sobie je chwale.
    Mam 5 par, żadne z nich nie są klasycznie czarne; )
    Good for You! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki wam dziewczyny! :D Dobrze słyszeć że te buty są tak dobre, ja zawsze nosiłam Converse'y ale ta para Martensów będzie moją pierwszą parą tych butków x3
    Jakie kolory masz Moon? Ja właśnie chciałam na początku czarne, ale jak zobaczyłam te z flagą to od razu się na nie rzuciłam xD
    Od paru lat marzyłam o glanach, zachciankę tę wzbudziły glany Edwarda Elrica z Fullmetal Alchemist, teraz wkońcu je mam *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Łatwiej by było znaleźć mi je w necie : ) Nie wiem jak będzie u Ciebie, ale w moich wszędzie polała się krew : )
    Nie wiem czy wiesz ale na swych nogach miał je nawet Jan Paweł II
    Tak więc wymieniam
    - długie różowe z kwiatami z boku
    - fioletowe (z boku ma jeszcze dodatkowy materiał w paski)
    - takie wzorowane na jakby zniszczone (nie potrafię wytłumaczyć, eh te moje opisy)
    - i kolejne w kwiatki

    OdpowiedzUsuń
  5. A to ciekawe, jakoś tak nie mogę sobie wyobrazić naszego dobrego starego Papierza w martensach, ale też czemu nie, nawet fajnie musiał w nich wyglądać x3

    Czy te fioletowe martensy mają czarne paski? (pytam bo właśnie przeglądam rożne martensy na Google Images xD)
    Właśnie patrzę na różne kwiatowe martensy i jest kilka wzorów które mi się podobają *.*
    Może na wiosnę kupię sobie czarne w kwiaty. Wydają się też pasować do wielu ciuchów :3

    OdpowiedzUsuń