czwartek, października 04, 2012

Lalka Merida

Wybaczcie późnego posta, ale dziś przyszło dużo rzeczy które musiałam odebrać.^^
Najlepszą niespodzianką dzisiejszego dnia jest lalka Merida limitowanej edycji która miała przyjść dopiero 9'tego Października x3
Dawno się tyle wykosztowałam na rzecz z internetu. Nie dość że lalka kosztowała 1360 kr  to jeszcze na poczcie trzeba było dopłacić 280 kr Dx
Ale i tak warta była tych pieniędzy :3 Następnym razem co prawda będę zamawiała tego typu lalki z oficjalnego sklepu Disneyowskiego z UK lub USA bo tam lalki kosztują 99$ a ja za moją dałam 135$  nie licząc przesyłki więc jest to pewna różnica...
No dobra to przejdźmy do zdjęć^^
 Lalka była w dwóch kartonach zapakowana. Ten co widać na zdjęciu jest oryginalnym kartonem jaki dostaje się po zamówieniu w Disney Store. Ta Pani od której kupiłam lalkę wycwaniła się po prostu i sama dała 99$ za lalkę a wzięła 135$, trochę na tym zarobiła, ale ja dalej jednak będę się starała kupować lalki po przez oficjalne sklepy Disney Store a nie z Ebay'a ;3







Lalka ma własny certyfikat autentyczności, jest też numerek podany którą ona jest ze wszystkich 7000 lalek, ale żeby obydwie te rzeczy wydobyć musiałabym otworzyć Meridę, a tego ja nie chcę robić, ja zawsze trzymam moje lalki w oryginalnych opakowaniach, no cóż muszę żyć z tą nie świadomością :3

1 komentarz: