wtorek, października 02, 2012

Karty Winx

A więc mam zamiar zacząć nową kolekcję kart. Jak dotąd mam karty Winx z 2005-2007 roku, karty z anime Chobits z 2002 roku, zostawiłam też sobie kilka kart Pokemon ale to pikuś przy tej kolekcji co miałam w latach 2001-2003 xD
Kolekcję kart którą będę chciała założyć to My Little Pony^^ Dziś zamówiłam sobie z Ebay'a pierwszą kartę z Pinkie Pie, na więcej niestety nie miałam kasy, teraz będę musiała czekać do 25 października na wypłatę,haha Dx
Jeżeli zbieranie tych kart bardzo mi się spodoba to może i nawet kupię tą unikalną kartę z Fluttershy, ale zobaczymy, ona w końcu trochę kosztuje x3

Najpierw muszę poczekać na kartę z Pinkie, do tego czasu pokażę wam zdjęcia moich innych kart kolekcjonerskich, zacznę od tej najbardziej pokaźnej z Winx. Karty kupiłam w 2005 roku, gdy Winx zrobił się bardzo popularny w Szwecji na krótki czas. Ja miałam wtedy 15 lat a moja najlepsza przyjaciółka 16. Obie uwielbiałyśmy Winx, no, nadal luBImy (ja wręcz uwielbiam xD). Czasem gadam z nią na Facebook'u i wspominamy stare dobre czasy. Ona ma teraz rodzinę, chłopaka i paru miesięcznego synka, nie mamy jak się nawet spotkać bo mieszkamy daleko od siebie. Czasem tak patrzę na różne rzeczy z tamtego okresu, tak jak te karty i to jest naprawdę nie zwykłe jak szybko ten czas mija. Nadal pamiętam wszytko z tamtego okresu i dla mnie to było tak nie dawno. Miałam zupełnie inny charakter, inne priorytety...
Było by miło wrócić do tamtych lat. Te pierwsze dwa lata w Szwecji były naprawdę beztroskie, szczerze mówiąc trochę nawet za bardzo bo się trochę mi w głowie poprzewracało no ale to już inna historia ;3

Oto i karty:
 Album^














 Te tu i te na dole karty są z lalek :3


A oto i opakowanka po obydwu edycjach kart. Karty wyszły tylko z pierwszego i drugiego sezonu Winx'a. Szkoda że nie zrobili kart z Enchantix i BelieviX, te błyszczące byłyby cudne <3

2 komentarze:

  1. Haha, dzięki xD Jestem fanką Winx od 2004 roku, ta bajka jest moim numerem 1 odkąd w Szwecji mieszkam bo do Szwecji przeprowadziłam się w Lipcu 2004 roku a Winxa zaczęłam oglądać od Października 2004 x3

    OdpowiedzUsuń