środa, października 03, 2012

Karty Chobits

Zapewne widzieliście już te karty jeżeli zaglądaliście do sekcji z moimi rzeczami anime, mowa tu o kartach Chobits.
Jak już kilka razy mówiłam Chobits jest dość specjalnym dla mnie anime, ponieważ było ono moim pierwszym anime które mnie wciągnęło w całą tą manię Japonii i mang.
Pamiętam że byłam wtedy w klasie dla obcokrajowców, to był rok przed liceum więc w tamtym roku przygotowywano nas do nauki w Szwedzkim liceum. Wcześniej wszystkie lekcje my jako obcokrajowcy mieliśmy razem, w liceum natomiast wszystko miało rozpocząć się na serio. Pamiętam że strasznie się stresowałam tym że będę miała lekcje tylko ze Szwedami, kilka moich koleżanek trafiło do tego samego liceum co ja, ale one były na innych kierunkach. 
Zawsze miło wspominam te pierwsze dwa lata w czasie których uczyłam się z ludzmi innych narodowości. Wśród koleżanek i kolegów miałam ludźmi  z Indii, Kazachstanu, Filipin, Finlandii, Tajlandii,Iraku, Somalii, Wietnamu,Ukrainy i Chin. Dzięki temu nauczyłam się wielu ciekawych rzeczy, no i najlepsza była kuchnia, zwłaszcza Somalijska xD Potem w Liceum na lekcjach Szwedzkiego dla obcokrajowców poznałam też ludzi z Rosji i Gruzji.
Moja najlpesza koleżanka, ta lubiąca anime była z Tajlandii. Tam od małego mają manię na Japońskie anime i mangi i są one tam o wiele bardziej lubiane niż w Europie. 

Tam mają krzyżówki, bajki dla dzieci itd z ilustracjami bardzo podobnymi do tych anime. Nic dziwnego że się od takiej osoby zaraziłam miłością do anime i mangi x3 
Pili pożyczyłam mi pierwszy tom Chobits i po tym się strasznie wciągnęłam, potem dowiedziałam się że Chobits też było w formie anime. Dzięki tej dziewczynie zapoznałam się też z  First Love, Inuyashą i Ranmą 1/2 a dalej sama wyszukiwałam różnych anime i mang które mogłyby pochłonąć mój wolny czas :3





Tylne obrazki kart:




Opakowania po tych kartach niestety nie mam, mimo że pamiętam że sobie je zachowałam, musiało się zgubić gdy się do chłopaka przeprowadzałam, szkoda :( Chcę co prawda kupić sobie album na te karty, mam ich dość dużo, szkoda żeby się walały mi po kontach jak mogą mieć własne miejsce... Widziałam jeden wmiarę tani na Ebay'u więc możliwe że się nie długo w ten album zaopatrzę ;3

Jakie było wasze pierwsze anime? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz