piątek, października 12, 2012

Karteczki z MLP:FIM?

A więc jak nie którzy z was może wiedzą, oprócz tego bloga mam też innego, poświęconego mojemu ulubionemu hobby, karteczkom C: Wiem że to hobby jest uważane za dziecinne jak się już minie wiek 12 lat, ale to hobby ma dla mnie takie symboliczne znaczenie, przypomina mi o Polsce i dzieciństwo. Karteczki też są formą inspiracji dla mnie bo często mają interesujący układ ilustracji. Najbardziej lubie karteczki z lat 90'ątych. Te  Herkulesa i z innych Disneowskich bajek były zarąbiste x3
Jak chcecie to możecie odwiedzić mojego bloga: http://kawaiikarteczki.blogspot.com
Kto wie może wzbudzę w was ponowne zainteresowanie tym hobby? Dzięki blogowi nawróciłam kilka osób które kiedyś kolekcjonowały karteczki,haha x3

No dobra, teraz do sedna sprawy. Wczoraj wysłałam maila do firmy Starpak. Firma Starpak w latach 2004/2005 wydała karteczki z G3 kucami i nie dawno nawet zaczęli sprzedawać segregatory z My Little Pony Friendship Is Magic który z resztą sama posiadam i trzymam w nim moje ukochane Disneyowskie karteczki z lat 90'ątych C: Czekałam i łudziłam się nadzieją że w końcu też zaczną sprzedawać karteczki z Twilight i jej przyjaciółkami ale nic. No to w końcu napisałam maila (dokładniej to z 3 liczą od lata xD) i dziś dostałam odpowiedź że karteczki zostaną wzięte pod uwagę. Oto i sanm mail od Starpaka:

Aby przeczytać tekst musicie na niego kliknąć^

Mogę śmiało chyba powiedzieć że coś się czyli ruszyło, może nie tylko ja pisałam maile o karteczki z kucykami? W każdym bądź razie chciałabym was, fani My Little Pony:FIM i ogólnie wszyscy brony i pegasisters żebyście wysłali im też maile z prośbą o karteczki z kucykami. Nawet jeżeli nie kolekcjonujecie karteczek to zawsze będzie to dodatkowy Polski produkt z kucykami no i małe plakaty ;)
Nie musicie pisać długiego maila, wystarczy napisać że jesteście zainteresowani. Jestem pewna że jak więcej ludzi im będzie truło pupy o nie to z pewnością podłapią haczyk i w papierniczych będziemy mogli się cieszyć, ślicznymi karteczkami z MLP ;D
Oto i link do ich strony kontaktowej:

Możecie napisać jednego maila, skopiować go i wysłać do tych wszystkich adresów które tam są. Wcześniej pisałam tylko na jeden adres ale teraz jak je wszystkie obskoczyłam to w końcu dostałam jakąś odpowiedź xP 
Wiadome ,nie musicie pisać do nich maili jak nie chcecie, ale jak macie wolną chwilkę i chcecie 
zobaczyć jeszcze jeden kucykowy produkt na półkach w sklepach, warto napisać do Starpaka :3
Kucykowy segregator który tylko czeka na to by Starpak wydał kucykowe karteczki ;x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz