poniedziałek, października 08, 2012

Karta z Pinkie Pie

Hej wszystkim!

Właśnie wróciłam ze szkoły i dzisiejszy dzień zaczął się naprawdę paskudnie. Spóźniłam się prawie do szkoły bo pewien pan dostał zawału w pociągu którym miałam jechać i personel pociągu powiedział nam żebyśmy się przesiadli do drugiego pociągu który niby szybciej dotrze do Malmö. Trochę się tym zaniepokoiłam bo ten drugi pociąg byłby o 9.20 a ja mam na 9.30 codziennie lekcje. Przesiadłam się tak jak więksozść ludzi a tu 3 minuty po całej akcji widzę że ten szybszy pociąg odjeżdża, jaka ja się zła zrobiłam, normalnie troll pociąg xD
Dziś miałam też na sobie moje nowe Martensy, ci z was którzy mają te buty wiedzą pewnie jakie potworne obtarcia one zostawiają na stopach. Ja się żadnych nie spodziewałam więc na spokojnie wyszłam z domu w normalnych skarpetkach z tylko jednym plasterkiem na pięcie, a wróciłam z przedartym plastrem, czterema ropnymi dziurami na piętach i piekielnym bólem x.X
Teraz jak usiadłam do komputera to sobie przeczytałam co piszą inni o martensach i widzę że byłam bardzo na nie nie przygotowana. W klasie tak mnie bolały pięty że je po prostu zdjęłam i chodziłam w samych skarpetkach xD
Lekcja też nie za ciekawa była bo malowaliśmy akwarelami. Ja nie znoszę malować i z tego co widziałam to mój obrazek wygląda najgorzej... Na dodatek zniszczyłam pędzel szkolny podczas mycia go przez co nauczycielka musiała go wyrzucić, jezu jaki wstyd! Ten dzień nie może już być chyba gorszy, co jeszcze może pójść źle? Dx

Jak wróciłam do domu to bynajmniej zastałam kilka miłych drobnych liścików, rzeczy które pozamawiałam z Ebay'a x3 Między innymi doszła karta z Pinkie Pie :3 Mam teraz ochotę kupić ich więcej, na szczęście sprzedałam moją Pokemon White wersję więc zarobiłam sobie 200 koron. Może kupię jeszcze jedną kartę? Też potrzebuję mieć na Neopety. Nie długo nowe halloweenowe ciuchy dla petów wychodzą, a Halloween to jedno z moich ulubionych świąt x3



1 komentarz: