niedziela, października 07, 2012

Dobranoc C:

No dobra, więcej dziś raczej już nie napiszę. Nie długo trzeba spać bo jutro znów zaczyna się nowy tydzień x3 Ja już czekam tylko na jesienne feri które zaczynają się 27 Października i kończą 4 Listopada. Jeszcze czyli zostały mi 3 tygodnie szkoły, ale napewno szybko miną ;3
Dziś byliśmy kupić naszej kotce pastę do zębów. Szczotki jeszcze nie kupowaliśmy bo wpierw trzeba będzie ją przyzwyczaić  wogóle do obecności ludzkich palców w jej pyszczku xD
Oto pasta którą jutro wypróbujemy:
A oto i reakcja Mini na tubkę z pastą x3
Och, już widzę te wojny które będę z nią prowadzić, ale wiem że muszę bo za parę lat inaczej straci ząbki a ona dopiero 2 latka skończy w Lutym Dx
A oto i ja po dzisiejszym dniu :3 Miałam na sobie mój nowy sweterek. Naprawdę jest śliczny ale strasznie się futrzy. Te włoski z niego wszędzie dzisiaj były. Byliśmy w restauracji i w jedzeniu nawet miałam trochę futerka, not cool...
Jutro napewno coś innego założę, a ten sweter zostawię sobie na specjalne okazje ;D
Patrząc na to zdjęcie zauważyłam właśnie że włoski trochę mi odrosły :3 Jeszcze nie tak bardzo, ale widzę jakieś postępy co mnie cieszy bo wcześniejsza fryzurka była jednak straszna x/

To by było tyle!  :3
Dobranoc! ^3^ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz