poniedziałek, października 15, 2012

Bluza z My Little Pony

W zeszłym tygodniu zamówiłam nową bluzę z My Little Pony z Hot Topic x3 Przyszła po 3 dniach, naprawdę szybko z faktem że szła z Ameryki, ale trudno się dziwić skoro przesyłka kosztowała mnie prawie tyle samo co sama bluza (a wyboru tańszej przesyłki nie było x.X)
W każdym bądź razie jestem bardzo z niej zadowolona, ma lekkiego miśka w środku, dzięki czemu jest cieplejsza. Zamówiłam sobie o rozmiar większą ponieważ ciuchy w Hot Topic są Junior Size, czyli rozmiary dla nastolatek. Przysłali mi co prawda o dwa rozmiary większą z jakiegoś powodu, i trochę jest przydługa ale to nie jest taki problem xD

 Połówka z Fluttershy, Applejack i Rarity jest najlepsza, ta z Twilight,Pinkie i RD już ma przereklamowane wektory x/

2 komentarze:

  1. No, cóż, tak jak większość ciuchów z Hot Topic była dość droga. Kupiłam ją za 77$ (razem z przesyłką) czyli około 244 zł. W weekend co prawda zrobili lekką zniżkę i jest o 14$ tańsza, więc trochę jestem zła teraz na siebie bo bym trochę zaoszczędziła gdybym poczekała Dx

    OdpowiedzUsuń