środa, października 03, 2012

Anime Jesień 2012

Dziś przejrzałam rozkład anime na tą jesień i znalazło się kilka tytułów które brzmią dość ciekawie dla mnie :)
Ostatnio dość ciężko jest mi się wciągnąć w jakiekolwiek anime, ostatnim anime które obejrzałam całe (z tych nowych) było Another. Próbowałam też obejrzeć Sankareę którą czytałam pod postacią mangi, ale jednak anime nie przebiło oryginału według mnie.
Oto kilka anime tego sezonu które mam nadzieję śledzić:

1.Shinsekai Yori:
Przed chwilką skończyłam oglądać pierwszy odcinek. Na początku zapowiadało się nudnie, ale tak w połowie anime zaczęło nabierać rozmachu ;)  Shinsekai Yori przypomina mi trochę na razie Another. Wygląda na to, że uczniowie też będą umierać/znikać w niewytłumaczalnych okolicznościach a pod koniec anime będzie wielki finał...
Jak na razie jestem na tak, i już dodałam to anime do zakładki ulubionych/wartych śledzenia.
Oto i link do pierwszego odcinka:
Shinsekai Yori odcinek 1
2.Oniichan Dakedo Ai Sae Areba Kankei Nai  Yo Ne:

Nie mam jeszcze zdania o tym anime, ani zielonego pojęcia o czym ono może być, ale zapowiada się śmiesznie xD  ODASAKNYN będzie miało swoją premierę w Japońskiej telewizji dopiero w ten piątek więc jak będzie dostępny stream na animeulitima.tv lub na innej stronie z anime online to dam linka^^
3.Sakurasou no Pet na Kanojo:
Anime o chłopaku który stara się chronić nową koleżankę w jego szkole oraz traktuje ją jak pupilka x3 Brzmi bardzo słodko, kto wie może i to anime będzie ciekawe? Na razie jestem na tak ale oczywiście trzeba poczekać do pierwszego odcinka który wyjdzie 9 Pażdziernika^^
4.Kamisama Hajimemashita:
Tłumaczone też na Kamisama Kiss. Z opisu anime też zapowiada się ciekawie. Dziewczyna która staję się bezdomna po tym jak ją ojciec zostawił samą po to aby spłacić długi, spotyka chłopaka który oferuje jej jego dom. Okazuje się że jest to świątynia i główna bohaterka ma teraz na głowie nowe obowiązki których nie do końca rozumie. Anime ma dobrą mieszankę humoru i powagi. Nie wiem czemu, ale na razie przypomina mi trochę Inuyashę,Fruits Basket i Hanasaku Irohę. Zobaczymy co z tego będzie^^ Anime wyszło niby 1 Października,i ciężko jest znaleźć pierwszy odcinek z napisami, ale na szczęście jakoś mi się udało xP

5. Sukitte Li Na Yo:
Romansidło o dziewczynie bez koleżanek i chłopaka która nagle staje się popularna po tym jak kopnęła nie chcący najfajniejszego chłopaka w szkole. Chłopak z kolei się w niej zabujał. Anime ma wyjść 7 Października.
Zwiasun Sukitte Li Na Yo 

Tak wygląda na razie mój plan anime. Zapewne nie które odpadną z tej listy, ale Kamisama Kiss raczej obejrzę do końca bo lubię anime z dobrze wyważoną porcją śmiechu, romantyzmu i poważnych scen^^ Oczywiście nadal też będę oglądała Sailor Moon. Jestem na odcinku 175, czyli jeszcze 25 odcinków mi zostało do końca serii xD Potem tylko czekać na Sailor Moon 2013, jestem pewna że to będzie anime roku 2013 dla większości fanów anime xD

5 komentarzy:

  1. Sukitte Li Na Yo - na to czekam! Przeczytałam niedawno mangę i naprawdę bardzo sympatyczna seria : )
    Co do Sailor Moon - to ja uwielbiam serię Stars! Szczególnie tę część z Taikim, Seiyą Yatenem w roli głównej.
    Od mojego powrotu do tego anime obejrzałam te odcinki już kilka razy (o serii stars mówię).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah, jak mówisz że SLNY to taka dobra seria to mam nadzieję że i mi się spodoba, zobaczymy jak będzie ;)

    Jak dla mnie to wszystkie odcinki Sailor Moon są świetne xD Stars ma wspaniałą animację, ale o samym sezonie nie mogę się jeszcze tak wypowiedzieć bo dopiero kilka odcinków widziałam, jak na razie to drugi sezon jest według mnie najlepszy x3
    Jestem bardzo ciekawa nowego anime, mam nadzieję że nie spitolą animacji, no i samo anime ma być bardziej wzorowane na mandze. Ja przeczytałam jeden tom magi i trzeba przyznać że wszystko się dość mocno różni, jeżeli to nowe anime będzie wzorowane na mandze to to będzie jak zupełnie inne anime według mnie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację!
      Co do nowego anime to jestem ciekawa transformacji oraz ataków, no i oczywiście jaka będzie kreska ; )
      Muzykę pewnie też zmienią... Zobaczymy! : )


      Cutie Cookie, a może jak obejrzysz już Serię Stars wpadniesz poczytać fanfic którego jestem współtwórcą. Tam główną rolę grają Starlights. Jak jednak nie lubisz takich rzeczy to ... tak tylko proponuje : )

      Sukitte Li Na Yo - zaskoczona tak naprawdę pozytywnie tą serią, oraz Skip Beat też - jeśli nie czytałaś a masz ochotę i trochę wolnego czasu to polecam.
      Oczywiście obie te pozycje to Shoujo ; )

      Czekam wiec na nowe wpisy u Ciebie, jak już mówiłam, lubię tu zaglądać.

      Usuń
    2. Co do muzyki to jestem pewna że Moonlight Densetsu zachowają jako opening, a jak nie to że i tak napewno chociaż raz puszczą melodię tej piosenki. To wkońcu jedna z najbardziej rozpoznawalnych rzeczy Sailor Moon. Ja zanim jeszcze oglądałam sailorki to za każdym razem gdy słyszałam Moonlight Densetsu to wiedziałam z jakiego anime pochodzi xD

      Nie ma sprawy, chęrnie przeczytam twojego fanfica, daj mi tylko linka! :)
      Hmm, ja w liceum czytałam Skip Beat, i pamiętam że sama manga była dość popularna, ja kilka rozdziałów przeczytałam ale szybko mi się znudziło po tym jak dorwałam Fullmetal Alchemist które tak mnie wciągnęło że hej xD

      Usuń
    3. Co do nowego anime to ja wiem tyle tyle co - tutaj i że to - Momoiro Clover Z "Otome Senso" - taki ma być podkład pod opening do nowej wersji.
      Moonlight Densetsu - nie chce mi się wierzyć że tego utworu nie wykorzystają! No muszą! Koniecznie; )

      Co do Fica, jak Ci się nie spodoba to nie zmuszaj się na siłę;) Wszystkie uwagi mile widziane.
      Istilel

      Usuń