środa, października 31, 2012

Anime horrory

Jeżeli nie macie żadnych pomysłów na straszne anime, ale chcielibyście obejrzeć coś w tym klimacie w związku z dzisiejszym dniem to chcę wam przedstawić kilka tytułów które wrto sprawdzić ;)

1.Shiki:
Akcja tego anime ma miejsce w małej Japońskiej wiosce,Sotoba, w latach 90'ątych. Odkąd bogata rodzina wprowadziła się do opuszczone posiadłości  Kanemasa na wzgórzu, zaczął się szereg tajeminczych zgonów. Jedyny lekarz wioski, Toshio Ozaki podejrzewa epidemię ale gdy ten zaczyna dalej węszyć okazuje się że nowi mieszkańcy mają więcej z tragediami wspólnego niż mu się zdawało.
Odcinek 1 Shiki
2.Another:
Another to anime które wyszło dość nie dawno.
26 lat temu, była uczennica o imieniu Misaki. Dziewczyna uczyła się świetnie, była dobra w sportach, i była lubiana przez kolegów i koleżanki ze szkoły. Gdy nagle umarła, jej znajomi postanowili żyć tak jakby nigdy nic się nie stało i żyli tak jakby nadal z nimi była aż do ukończenia szkoły. 
W 1998 roku chłopak o imieniu Sakakibara Kouichi wprowadził się do miasteczka i zaczął chodzić do tej samej szkoły do której Misaki kiedyś chodziła. Od razu wyczuł dziwną atmosferę w klasie. W jego klasie jst piękna, cicha dziewczyna o imieniu Misaki która nosi opaskę na oku Dziewczyna z nikim się nie zadaje, cały czas tylko rysuje...
3. Hellsing:
Hellsing to jedno z tych anime które wciąż obiecuję obie obejrzeć, ale nigdy jakoś nie mogę znaleźć czasu xP Obejrzałam tylko jeden odcinek i nie mogę się wypowiedzieć na temat Hellsing'a, ale jest ono uważane za jedno z lepszych anime :3 Może dziś obejrzę w końcu drugi odcinek? Chyba powinnam ;P

4. Higurashi No Naku Koro Ni:
Jedno z najbardziej zakręconych anime jakie oglądałam i zdecydowanie warte uwagi. Głównym bohaterem jest Maebara Keiichi i jego koleżankach ze szkoły. 

Taka skoromna lista anime horrorów jak widzicie ;3 Jest ich o wiele więcej ale to są te które od razu przyszły mi do głowy x3


4 komentarze:

  1. Z tej listy obejrzałam tylko "Another" xD
    Tak to jeszcze Madokę (leniwa jestem, nie chce mi się pisać pełnej nazwy), z tych nieco straszniejszych pozycji :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no Madokę też oglądałam, i trzeba przyznać że to anime jest dobre, wystraczy wytrwać tylko pierwsze 4 odcinki i akcja się rozwija xD
      Ja bardzo polecam Shiki, nie wiem czemu ale to anime bardzo mi zapadło w pamięci x3

      Usuń
  2. Oh czesc!
    Nie wiem jeszcze jak tu sie komentuje czy cos, weszlam tu przez przypadek bo szukalam informacji o piatym sezonie Winx :)
    Tez mieszkam w Szwecji i tez mam bloga tylko, ze prowadze go po szwedzku i nie jest o anime ale i tak warty obejzenia :)

    http://nattstad.se/kiciis

    Wejdz i moze ci sie spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam bloga po Szwedzku, jest on o tej samej tematyce co ten http://ania-chan.blogspot.se. Nie piszę na nim tak dużo bo szczerze mówiąc jest mi po prostu wygodniej pisać po Polsku xD

      Usuń