środa, października 31, 2012

Anime horrory

Jeżeli nie macie żadnych pomysłów na straszne anime, ale chcielibyście obejrzeć coś w tym klimacie w związku z dzisiejszym dniem to chcę wam przedstawić kilka tytułów które wrto sprawdzić ;)

1.Shiki:
Akcja tego anime ma miejsce w małej Japońskiej wiosce,Sotoba, w latach 90'ątych. Odkąd bogata rodzina wprowadziła się do opuszczone posiadłości  Kanemasa na wzgórzu, zaczął się szereg tajeminczych zgonów. Jedyny lekarz wioski, Toshio Ozaki podejrzewa epidemię ale gdy ten zaczyna dalej węszyć okazuje się że nowi mieszkańcy mają więcej z tragediami wspólnego niż mu się zdawało.
Odcinek 1 Shiki
2.Another:
Another to anime które wyszło dość nie dawno.
26 lat temu, była uczennica o imieniu Misaki. Dziewczyna uczyła się świetnie, była dobra w sportach, i była lubiana przez kolegów i koleżanki ze szkoły. Gdy nagle umarła, jej znajomi postanowili żyć tak jakby nigdy nic się nie stało i żyli tak jakby nadal z nimi była aż do ukończenia szkoły. 
W 1998 roku chłopak o imieniu Sakakibara Kouichi wprowadził się do miasteczka i zaczął chodzić do tej samej szkoły do której Misaki kiedyś chodziła. Od razu wyczuł dziwną atmosferę w klasie. W jego klasie jst piękna, cicha dziewczyna o imieniu Misaki która nosi opaskę na oku Dziewczyna z nikim się nie zadaje, cały czas tylko rysuje...
3. Hellsing:
Hellsing to jedno z tych anime które wciąż obiecuję obie obejrzeć, ale nigdy jakoś nie mogę znaleźć czasu xP Obejrzałam tylko jeden odcinek i nie mogę się wypowiedzieć na temat Hellsing'a, ale jest ono uważane za jedno z lepszych anime :3 Może dziś obejrzę w końcu drugi odcinek? Chyba powinnam ;P

4. Higurashi No Naku Koro Ni:
Jedno z najbardziej zakręconych anime jakie oglądałam i zdecydowanie warte uwagi. Głównym bohaterem jest Maebara Keiichi i jego koleżankach ze szkoły. 

Taka skoromna lista anime horrorów jak widzicie ;3 Jest ich o wiele więcej ale to są te które od razu przyszły mi do głowy x3


Zabawka Rarity

Hej wam!

Wybaczcie tą długą przerwę w pisaniu ale miałam pełno rzeczy na głowie i nie miałam czasu napisać jakiegoś sensownego posta więc po prostu całkowicie dałam sobie z tym spokój :c
Cały ten tydzień mamy wolny ale i tak mamy pełno spraw do załatwiana, ja muszę zrobić 10 stripów (tych małych komiksów które się często widzi w gazetach) na 12 listopada no i na dodatek od 5 dni trzyma mnie przeziębienie, masakra! Dx
Jak widzicie blog wygląda dziś wyjątkowo mrocznie, to z okazji Halloween ;D
Zostawię go tak aż do niedzieli, potem będę chciała wymienić go na nowy header :3
Dziś nie dam rady napisać artykułu o Halloween, miałam całą listę rzeczy które chciałam zrobić na blogu, ale spróbuję chociaż kila z nich zrobić :T

W tej chwili co prawda chcę się wam pochwalić moją nową Rarity którą wczoraj kupiłam w Toysrusie po powrocie z Helsingborga :3

Rarity wydanie Canterlot ;D

piątek, października 19, 2012

Mój komiks o koniach

Wczoraj udało mi się ukończyć mój komiks na Altcom. Było kilka tematyk do wyboru: nie podniecająca erotyka, horror i konie. Ja wybrałam właśnie te ostatnie, ponieważ obiecałam sobie nigdy nie rysować zbyt zboczonych rzeczy a na horror z kolei nie miałam pomysłu, więc zostały mi konie które i tak były wyzwaniem, ponieważ konie są bardzo ciężkie do narysowania.
Całkowicie to jeszcze nie skończyłam komiksu, nadal muszę go pokolorować co zrobię w Photoshopie jak b€dę miała ferie. Na razie go wytuszowałam co i tam mi 2 tygodnie zajęło, ale nasza Pani była chora w środę i w czwartek więc mogliśmy pracować na własną rękę nad komiksami na festiwal x3
Też będę chciała zacząć robić mój własny fanzine, czyli małą książeczkę z przykładami własnych komiksów które się sprzedaje na festiwalach. W ten sposób może zwrócę uwagę jakiegoś redaktora który był by zainteresowany moimi pracami ;3
Na razie co prawda muszę się skupić na skończeniu tego komiksu:
Prawda jest taka że jeszcze sama nie wiem o czym jest ten komiks xD Jakiś tam tekst wpisałam, ale raczej nie użyję go w końcowej wersji. Rysowanie koni to koszmar, mówię wam ;__;

czwartek, października 18, 2012

Gangnam style fail

Hej wam! Wybaczcie brak postów przez ostatnich pare dni ale jestem bardzo zajęta ostatnio i po prostu nie mam czasu na pisanie :( siedzę właśnie w pociągu i na stoliczku ktoś napisał napisał Oppa! Ganman STyle co jest błędne ( właśnie mój iPhone chciał poprawić pisownia gangnam style, to tylko chyba już pokazuje jak bardzo kultowy stał sie ten utwór xD NO dobra kochani, jutro postaram sie coś napisać a jak nie to napisze jakiś artykulik czy coś w weekend C:

poniedziałek, października 15, 2012

Bluza z My Little Pony

W zeszłym tygodniu zamówiłam nową bluzę z My Little Pony z Hot Topic x3 Przyszła po 3 dniach, naprawdę szybko z faktem że szła z Ameryki, ale trudno się dziwić skoro przesyłka kosztowała mnie prawie tyle samo co sama bluza (a wyboru tańszej przesyłki nie było x.X)
W każdym bądź razie jestem bardzo z niej zadowolona, ma lekkiego miśka w środku, dzięki czemu jest cieplejsza. Zamówiłam sobie o rozmiar większą ponieważ ciuchy w Hot Topic są Junior Size, czyli rozmiary dla nastolatek. Przysłali mi co prawda o dwa rozmiary większą z jakiegoś powodu, i trochę jest przydługa ale to nie jest taki problem xD

 Połówka z Fluttershy, Applejack i Rarity jest najlepsza, ta z Twilight,Pinkie i RD już ma przereklamowane wektory x/

piątek, października 12, 2012

Uzumaki i Tajemnicze Ciało

We od dwóch tygodni we wtorki mamy lekcje na których omawiamy komiksy. Co tydzień nasza nauczycielka wybiera dwie osoby które muszą wybrać komiks o którym chcą opowiedzieć, muszą zrobić odbitki dla reszty klasy do przeczytania no i najchętniej wziąść z sobą egzemplarz komiksu.
Na mnie jeszcze czas nie przyszedł,ale wezmę mangę która wzbudzi dość kontrowersji i którą mam w moim zbiorze. Mianowicie mówię o Sailor Moon i jestem pewna że dyskusja będzie pikantna, bo Sailor Moon jedank nie jest uważana za ambitną mange czy anime. Ludziom słowo anime/manga kojarzy się z Pokemonami,Dragon Ball i z Sailor Moon, kiedy my, fani tej serii wiemy że nie powinno się oceniać SM po dubbingu przygotowanym dla zachodu bo jednak oryginalna wersja to coś poważniejszego niż fajne dziewczyny biegające w krótkich spódniczkach, bijące potwory x/
Oczywiście opiszę naszą klasową dyskusję jak już do niej dojdzie, ale teraz chcę wam pokazać dwa komiksy które dziewczyny w tym tygodniu z sobą przyniosły na pokaz.

Tajemnicze Ciało to Szwedzki komiks którego rysowniczką jest dziewczyna która ukończyła moją szkołę :3 Komiks jest czymś w stylu biografi. Opowiada on historię Sary, która od małego nie wstydziła się swojego ciała. Uważała że ono jest wspaniałe i nie miała najmniejszy skrupułów by chodzić bez gaci, grzebać sobie w piśce czy też pokazywać swojej rodzinie kupy z których była jakże to dumna. Z czasem gdy zaczęła chodzić do szkoły zrozumiała że ciało nie jest czymś z czego ma być dumna, wręcz przeciwnie, powinna się go wstydzić. Gdy Sara stała się nastolatką zrozumiała że jest pewien ideał piękna na tym świecie i że trzeba do niego dążyć by być akceptowaną. Tak jak dużo innuch dziewczyn w jej wieku , Sara zaczęła się mocno malować i sypiać z chłopakami. Nagle pewnego dnia Sara spotkała Karin. Dziewczynę która miała gdzieś makijaż, golenie nóg i pach, no i miała silne poczucie własnej wartości i miała nie zbyt przyjazne nastawienie do chłopaków. Sara się dobrze z nią bawiła i dużo się od niej nauczyła. Podziwiała Karin za jej styl życia który w czasach kultu idealnej urody, był już typem tabu. Nadszedł dzień w którym Karin się wyprowadziła. Sara podziękowała Karin mówiąc że uczyniła ją silniejszą, Karin natomiast odpowiedziała ' Ty już wcześniej to wszystko wiedziałaś'.

To nie jest opisane w komiksie, ale nasza Pani która zna tą rysowniczkę powiedziała nam że Karin nie była prawdziwą osobą, Karin była czymś w rodzaju sumienia Sary. Oprawa graficzna nie jest może zbyt interesująca. Wszystkie postacie są narysowane prosto i dośc obleśne, ale to nic dziwnego bo większość Szwedzkich komiksów dla dorosłych i nastolatków jest tu tak rysowana.
Komiks jest krótki i prosty. Jest on o dzisiejszym ideale piękna i jak dziewczyny próbują się do niego dostosować, i gdzieś  tym pędzie za doskonałością gubią swoją osobowość i tok myślenia przez co
 wszystkie zaczynają rozumować w ten sam sposób, ale nie którym udaje się przejrzeć na oczy.

No cóż, bez odrobiny nagości nie ma komiksu według Szwedów,haha ;)

Drugim komiksem jaki omawialiśmy była manga, jedna z lepszych które czytałam,Uzumaki. Uzumaki przeczytałam już 4 lata temu, więc to nie było nic nowego. Manga jest naprawdę krótka, ma tylko 3 tomy a człowiek najchętniej by przeczytał 10 tomów za jednym razem. Uzumaki opowiada historię małego Japońskiego miasteczka na którym ciąży klątwa spiral. Manga jest horrorem i może się wydawać głupkowata bo naprawdę, kto by się bał spiral. Ja sama pamiętam odkładałam tę mangę na potem przez kilka miesięcy, ale potem bardzo tego żałowałam bo okazało się że Uzumaki to arcydzieło pod względem oprawy artystycznej i toku opowieści ;)
Dziewczyna która przedstawiła tą mangę nie jest na codzień fanką anime,mang a nawet horrorów. Koleżanka jest po prostu poleciła Uzumaki, i sama stwierdziła że to świetny komiks. Rysunki są bardzo dokładnie starannie narysowane. Ciężko jest co prawda powiedzieć żeby ta manga była przerażająca, to co bardziej zwraca na nią uwagę to obrzydliwie doskonałe rysunki. Po prostu oczu nie można oderwać od tych paranormalnych ludzi xD 


Ta manga wciąga jak wir, dlatego gorąco ją polecam ;)

Karteczki z MLP:FIM?

A więc jak nie którzy z was może wiedzą, oprócz tego bloga mam też innego, poświęconego mojemu ulubionemu hobby, karteczkom C: Wiem że to hobby jest uważane za dziecinne jak się już minie wiek 12 lat, ale to hobby ma dla mnie takie symboliczne znaczenie, przypomina mi o Polsce i dzieciństwo. Karteczki też są formą inspiracji dla mnie bo często mają interesujący układ ilustracji. Najbardziej lubie karteczki z lat 90'ątych. Te  Herkulesa i z innych Disneowskich bajek były zarąbiste x3
Jak chcecie to możecie odwiedzić mojego bloga: http://kawaiikarteczki.blogspot.com
Kto wie może wzbudzę w was ponowne zainteresowanie tym hobby? Dzięki blogowi nawróciłam kilka osób które kiedyś kolekcjonowały karteczki,haha x3

No dobra, teraz do sedna sprawy. Wczoraj wysłałam maila do firmy Starpak. Firma Starpak w latach 2004/2005 wydała karteczki z G3 kucami i nie dawno nawet zaczęli sprzedawać segregatory z My Little Pony Friendship Is Magic który z resztą sama posiadam i trzymam w nim moje ukochane Disneyowskie karteczki z lat 90'ątych C: Czekałam i łudziłam się nadzieją że w końcu też zaczną sprzedawać karteczki z Twilight i jej przyjaciółkami ale nic. No to w końcu napisałam maila (dokładniej to z 3 liczą od lata xD) i dziś dostałam odpowiedź że karteczki zostaną wzięte pod uwagę. Oto i sanm mail od Starpaka:

Aby przeczytać tekst musicie na niego kliknąć^

Mogę śmiało chyba powiedzieć że coś się czyli ruszyło, może nie tylko ja pisałam maile o karteczki z kucykami? W każdym bądź razie chciałabym was, fani My Little Pony:FIM i ogólnie wszyscy brony i pegasisters żebyście wysłali im też maile z prośbą o karteczki z kucykami. Nawet jeżeli nie kolekcjonujecie karteczek to zawsze będzie to dodatkowy Polski produkt z kucykami no i małe plakaty ;)
Nie musicie pisać długiego maila, wystarczy napisać że jesteście zainteresowani. Jestem pewna że jak więcej ludzi im będzie truło pupy o nie to z pewnością podłapią haczyk i w papierniczych będziemy mogli się cieszyć, ślicznymi karteczkami z MLP ;D
Oto i link do ich strony kontaktowej:

Możecie napisać jednego maila, skopiować go i wysłać do tych wszystkich adresów które tam są. Wcześniej pisałam tylko na jeden adres ale teraz jak je wszystkie obskoczyłam to w końcu dostałam jakąś odpowiedź xP 
Wiadome ,nie musicie pisać do nich maili jak nie chcecie, ale jak macie wolną chwilkę i chcecie 
zobaczyć jeszcze jeden kucykowy produkt na półkach w sklepach, warto napisać do Starpaka :3
Kucykowy segregator który tylko czeka na to by Starpak wydał kucykowe karteczki ;x

Nowe znaczki


Hej wam!
Wybaczcie brak postów ale dzisiejszy i wczorajszy dzień przesiedziałam w domu i to dość z błahego powodu...
Te martens które kupiłam w zeszły weekend okazały się być bardzo dla mnie nie odpowiednie.Obtarły mnie do krwi i to w bardzo paskudny sposób bo wygląda na to że po jednej stronie zakażenie mi się wdarło :T W poniedziałek poszłam w nich do szkoły i już w drodze na autobus czułam potworne tarcie skóry ale nie miałam czasu wrócić się i zmienić butów, gdybym co prawda wiedziała że to skończy się aż tak źle to bym wtedy wolała spóźnić się na poniedziałkową lekcję niż ominąć całe dwa dni teraz ;/
Wiem że martensy to buty które trzeba 'złamać', ale to by raczej i tak nic nie dało bo mam bardzo chude pięty i kostki po mamie i w zasadzie mogę chodzić tylko w adidasach i conversach bo to są jedyne typy butów które nie stwarzają aż takich problemów. Mama od początku mówiła że będę miała problem, ale się nie posłuchałam bo martensy po prostu zbyt fajowsko wyglądają.
Teraz mam takie dziurska i obtarcia jakich w życiu jeszcze nie miałam, a już nie raz miałam pięty w opłakanym stanie x/ No cóż, mój chłopak będzie musiał je jutro oddać do sklepu póki można...
No to wiecie co ostatnio się ze mną działo...
No dobra, chciałabym teraz dać zdjęcia nowych znaczków jeżeli nie macie nic przeciwko^^















To by było na tyle jeżeli chodzi o znaczki^^  Muszę przyznać że znaczki z Asterixa i Obelixa co raz bardziej mnie fascynują. Wyglądają jak małe komiksy, jest coś w nich wyjątkowego xD Udało mi się nawet znaleźć znaczki z Garfieldem i Shrekiem, mimo że tych bajek aż tak nie lubię ale dobrze jest mieć znaczki z różnych serii jak się już chce zbierać znaczki z bajek ;3

środa, października 10, 2012

Szkolny post

Hej wszystkim! Siedzę właśnie w szkole. Kończę dopiero o 15 i w domu będę o 17.08... Nie znoszę środy i czwartku bo późno wracam x/ dziś cwiczylismy rysownie wyrazów twarzy czyli coś co akurat lubię ;) oto moje dwa rysunki jeden ma przedstawiać stadium od zmartwienia do terroru a ten drugi rożne wyrazy, czyli zadowolenie obrzydzenie itd mam nadzieje ze obrazki są w miarę wyraźne na ten pierwszy mieliśmy tylko 40 minut co wcale dużo nie jest a na ten drugi mamy 3 godziny ;3

poniedziałek, października 08, 2012

Winx sezon 5 odcinek 6

Ostatni post na dzisiaj z nowym odcinkiem Winx. Calutki odcinek 6:
Odcinek 6

Enjoy ;)

Znaczki anime

Ok, nie mam siły więcej pisać dziś, więc po prostu dam zdjęcia dwóch nowych arkuszów znaczkowych z Pokemonami i FMA :D Te Pokemonowe znaczki są oryginalne, na Ebayu dużo podróbek jest ale te akurat mają po boku logo Nintendo jako jedyne c:


Karta z Pinkie Pie

Hej wszystkim!

Właśnie wróciłam ze szkoły i dzisiejszy dzień zaczął się naprawdę paskudnie. Spóźniłam się prawie do szkoły bo pewien pan dostał zawału w pociągu którym miałam jechać i personel pociągu powiedział nam żebyśmy się przesiadli do drugiego pociągu który niby szybciej dotrze do Malmö. Trochę się tym zaniepokoiłam bo ten drugi pociąg byłby o 9.20 a ja mam na 9.30 codziennie lekcje. Przesiadłam się tak jak więksozść ludzi a tu 3 minuty po całej akcji widzę że ten szybszy pociąg odjeżdża, jaka ja się zła zrobiłam, normalnie troll pociąg xD
Dziś miałam też na sobie moje nowe Martensy, ci z was którzy mają te buty wiedzą pewnie jakie potworne obtarcia one zostawiają na stopach. Ja się żadnych nie spodziewałam więc na spokojnie wyszłam z domu w normalnych skarpetkach z tylko jednym plasterkiem na pięcie, a wróciłam z przedartym plastrem, czterema ropnymi dziurami na piętach i piekielnym bólem x.X
Teraz jak usiadłam do komputera to sobie przeczytałam co piszą inni o martensach i widzę że byłam bardzo na nie nie przygotowana. W klasie tak mnie bolały pięty że je po prostu zdjęłam i chodziłam w samych skarpetkach xD
Lekcja też nie za ciekawa była bo malowaliśmy akwarelami. Ja nie znoszę malować i z tego co widziałam to mój obrazek wygląda najgorzej... Na dodatek zniszczyłam pędzel szkolny podczas mycia go przez co nauczycielka musiała go wyrzucić, jezu jaki wstyd! Ten dzień nie może już być chyba gorszy, co jeszcze może pójść źle? Dx

Jak wróciłam do domu to bynajmniej zastałam kilka miłych drobnych liścików, rzeczy które pozamawiałam z Ebay'a x3 Między innymi doszła karta z Pinkie Pie :3 Mam teraz ochotę kupić ich więcej, na szczęście sprzedałam moją Pokemon White wersję więc zarobiłam sobie 200 koron. Może kupię jeszcze jedną kartę? Też potrzebuję mieć na Neopety. Nie długo nowe halloweenowe ciuchy dla petów wychodzą, a Halloween to jedno z moich ulubionych świąt x3



niedziela, października 07, 2012

Dobranoc C:

No dobra, więcej dziś raczej już nie napiszę. Nie długo trzeba spać bo jutro znów zaczyna się nowy tydzień x3 Ja już czekam tylko na jesienne feri które zaczynają się 27 Października i kończą 4 Listopada. Jeszcze czyli zostały mi 3 tygodnie szkoły, ale napewno szybko miną ;3
Dziś byliśmy kupić naszej kotce pastę do zębów. Szczotki jeszcze nie kupowaliśmy bo wpierw trzeba będzie ją przyzwyczaić  wogóle do obecności ludzkich palców w jej pyszczku xD
Oto pasta którą jutro wypróbujemy:
A oto i reakcja Mini na tubkę z pastą x3
Och, już widzę te wojny które będę z nią prowadzić, ale wiem że muszę bo za parę lat inaczej straci ząbki a ona dopiero 2 latka skończy w Lutym Dx
A oto i ja po dzisiejszym dniu :3 Miałam na sobie mój nowy sweterek. Naprawdę jest śliczny ale strasznie się futrzy. Te włoski z niego wszędzie dzisiaj były. Byliśmy w restauracji i w jedzeniu nawet miałam trochę futerka, not cool...
Jutro napewno coś innego założę, a ten sweter zostawię sobie na specjalne okazje ;D
Patrząc na to zdjęcie zauważyłam właśnie że włoski trochę mi odrosły :3 Jeszcze nie tak bardzo, ale widzę jakieś postępy co mnie cieszy bo wcześniejsza fryzurka była jednak straszna x/

To by było tyle!  :3
Dobranoc! ^3^ 

Dwa nowe zdjęcia z filmu Frozen

Do sieci wyszły dwa nowe zdjęcia z Disneyowskiego filmu Frozen :3 Nie są to czyste kadry z filmu, lecz same szkice
Na tym zdjęciu widać siostry, Elsę i Annę. Anna to najprawdopodobniej ta dobra siostra a Elsa to ta w krótkich włosach która jest Królową Śniegu, widać że jest trochę zbuntowana ;)
A oto i zdjęcie Olafa, bałwana który ma być komiczną postacią filmu. Jak dla mnie na razie wygląda dość przerażająco xD

Martensy

Hej wam! :)

Dziś byliśmy w Väli Centrum w Helsingborgu na zakupach. Dostałam od rodziców pieniądze na nowe jesienno wczesno zimowe buty i wybrałam glany firmy Dr Martens na które czaiłam się już od 2 miesięcy :) Wcześniej przymierzałam lakierowane Martensy i były za sztywne. Ja mam rozmiar stopy 36 i były deczko przyciasne a jak wzięłam 37 to już stopa mi w bucie latałam. Tych skórzanych niestety nie było, ale teraz w Helsingborgu były i to na dodatek z motywem flagi Brytyjskiej :D

Ciesze się że w końcu na nie trafiłam, przede mną jeszcze jedna babka je przymierzała (wymieniłam na nową parę bo ja się zawsze brzydzę brać po kimś x/), no i ogólnie kilka kobit siedziało pod stoiskiem Martensów i mierzyło je wzrokiem x3 Mam wrażenie że martensy zaczynają przebijać trochę Converse'y pod względem popularności, obydwie marki są od wielu lat na rynku, ale w tym roku Martensy są wyjątkowo pożądane, hmm... W każdym bądź razie jutro je wypróbuję, zobaczymy jak będą się sprawować ;) Są naprawdę fajne bo pasują i do stroju typu hipster i do takiego punk'owego, a ja raz lubię się ubrać dziewczęco, ostatnio zaczął też wciągać mnie styl hipsterski, no i czasem ten typu punk/emo, ale to już rzadziej ;)