poniedziałek, września 17, 2012

Zabawki z Meridy Walecznej i inne

Hejka,

Dziś z klasą byliśmy w centrum handlowym na lekcji. Trochę dziwne miejsce na przebywanie w czasie szkoły, ale mieliśmy się tam rozeznać bo musimy narysować komiks o jednym z butików.
Ja wybrałam zabawkowy. Byłam też w nim i porobiłam kilka zdjęć różnym zabawkom które wydały mi się ciekawe :D
Na przykład był lalki Mattel z Meridy Walecznej, czego się nie spodziewałam xD
 Kolekcjonerska Barbie. Kosztowała 800kr (czyli coś około 400 zł)
Cena kosmiczna ale sama lalka była po prostu cudna i gdybym zbierała takie laki to z pewnością bym tą kupiła xD
 Lekkie zblirzenie..
 Dział z lakami. Jak widać były dwa zestawy z Meridą.

 Mattel najwidoczniej wydało też lalki z księżniczkami na podstawie ich nowych wektorów. Kopciuszek w tej fryzurze jest piękna^^
 Jakaś nowość z Monster High od Panini. Trochę dziwne że tym razem zamiast tradycyjnego albumu i nalepek zaczeli robić karty o.0
 Kartka urodzinowa z Meridą i Angusem^^

 Little Golden Books to bardzo popularne książki dla dzieci w USA. Nie spodziewałam się ich tu w Szwecji o.o Czy w Polsce też wyszły, ktoś wie? :o
 Naklejki z kucykami x3 Nieestety brakowało mi 10 koron do nich, ah ta bieda przed wypłatą x/
No i na koniec księżniczkowe naklejki po przecenie xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz