czwartek, września 27, 2012

Sztuczne rzęsy Dolly Wink

Dziś lub w ten weekend mam zamiar zrobić mały artykuł o różnych markach kosmetycznych z Japonii, wpierw co prawda chcę wam pokazać jeden produkt którego dość dużo używałam w lato czyli sztuczne rzęsy. Rzęsy są firmy Dolly Wink której twarzą i producentką jest znana Japońska  modelka Gyaru, Tsubasa Masuwaka. Próbowałam kilka lat temu rzęs europejskiej firmy, ale jednak te Japońskie są o wiele lepsze, nic dziwnego skoro młode Japonki chodzą w sztucznych rzęsach nawet na codzień ;)
Oto i sam produkt


To zdjęcie zrobiłam kilka miesięcy temu dla porównania. Prawe oko z rzęsami Dolly Wink, lewe bez. Gah, jak mi brak mojej starej kamerki, była taka dobra Dx 
Teraz już nie noszę sztucznych rzęs, fazę miałam na to przez miesiąc. Przestałam je nosić bo do szkoły to było by dość męczące, no i czasochłonne. 
I tak polecam każdemu kto ma dostęp do Ebay'a na wypróbowania tych rzęs, zwłaszcza w lato jak można sobie trochę poeksperymentować z makijażem ;3 

Zapraszam też na oficjalną stronę Dolly Wink: Dolly Wink
Tam znajdziecie więcej rodzajów rzęs (uwaga, strona jest po Japońsku!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz