piątek, września 28, 2012

Spirited Away: W Krainie Bogów


W tym tygodniu czas na anime! C:  Wybrałam dla was dzisiaj film wytwórni Ghilbi który można już raczej zaliczyć do klasyk anime. Jeżeli nigdy nie widziałeś/aś tego anime to najwyższy czas! Każdy choć raz powinien je obejrzeć >:3
Niestety na YT nie było filmu po Polsku. Znalazłam więc ten film na innym portalu na którym często oglądam filmy, na Playtube.pl.
Oto i link do wideo:
Spirited Away PL

Aby obejrzeć film wciśnijcie na PutLocket a potem Close Ad and Watch As Free User Start Video Now.
2 reklamy w nowych okienkach mogą wyskoczyć więc je po prostu zamknijcie i wtedy możecie się cieszyć seansem C:

Film jest 2001 roku, ja go oglądałam mając 12 lat w 2002 roku, wtedy nawet jeszcze nie lubiłam anime (no, ok Pokemony wtedy) ale film i tak mi się podobał więc dla tych którzy są anty anime też mogą swobodnie podziwiać fantazję i animację w filmie :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz