sobota, września 01, 2012

Plecak z Sailor Moon!

Łał, byłam pewna że już wczoraj o tym napisałam, ale widzę że jednak nie x/

W czwartek odebrałam paczkę z moim nowym plecakiem z Czarodziejki z Księżyca który zamówiłam z Ebay'a x3



Zamówiłam też sobie nową obudowę na Iphone'a która będzie miała miejsce też na 3 karty, czyli będę mogła do niej włożyć kartę miesięczną, kartę ID oraz kartę płatniczą. Dzięki temu uniknę ewentualnej kradzieży. W końcu widok młodej dziewczyny z plecakiem w bohaterki z anime jest idealną ofiarą na mały pick pocketig, a tego chcemy uniknąć, więc najlepszym wyjściem jest mieć Iphone'a i dokumenty razem ;D


2 komentarze:

  1. Witaj! Widzę że także uwielbiasz Sailor Moon! Chciałabym zaprosić Cię na nasze forum SM - gdzie spotykają się fani SM.
    Jeśli masz ochotę wpadnij do nas!
    sailormoon.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za linka, napewno wpadnę! :D

    OdpowiedzUsuń