niedziela, września 30, 2012

Pierwsza ilustracja x3

Ok, a więc skończyłam właśnie moją pierwszą ilustrację którą bym chciała wysłać do Bonnier Carlsen.
Ah, jak ja nie znoszę rysować martwych obiektów typu łóżka, szafki itd. Nigdy nie wkładam w nie wystarczająco dużo serca x/  Zdaje mi się że będę musiała się wstrzymać trochę z ukończeniem ilustracji.. Wolałabym je pokolorować Promarkerami aby nadać im trochę tego dziecinnego wyglądu. W Szwecji większość dziecięcych książek ma ilustracje zrobione wodnistymi kolorami, markerami, może ja też powinnam a nawet muszę żeby pokazać  że mogę i tym się obsługiwać xP
Kolejną ilustrację jeszcze zrobię w Photoshopie ale tym razem nie będę używać cieni, rysunki bez cieni zawsze u mnie lepiej wyglądają,haha xD
Jeżeli ciężko jest się wam domyślić to jest to scena z księżniczki na ziarnku grochu. Scena w której Królowa wkłada małe ziarnko grochu pod materace..
Z wyglądu samej królowej jestem zadowolona, zawsze postacie najlepiej mi wychodzą. Reszta rzeczy (nie licząc materacy) wyszło dość kiepsko... Następnym razem będę chciała wypróbować czegoś innego. Wszystkie rzeczy narysuję słabymi kreskami i będą miały jaśniejsze kolory. W ten sposób sami ludzie i zwierzęta będą w centrum uwagi :3
Też będę musiała następnym razem pamiętać o tym że ilustracja będzie dzielona na połowę strony, czyli  ta książka z tekstem powinna być trochę bardziej upchnięta w prawo, ale to chyba jeszcze dam radę zmienić teraz w Photoshopie więc to nie stanowi większego problemu :3

4 komentarze:

  1. Piękny :D
    Ja nie umiem rysować w digitalu.
    Też nie lubię rysować martwych obiektów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ta prawa dłoń nie powinna być narysowana inaczej?
    Strasznie w fajnym stylu rysujesz ; ) Czekam na więcej twoich projektów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, no ja zawsze mam problem z dłońmi xD Jeszcze w takim układzie...
    Trochę mi zajęło rysowanie tej ręki, tyle układów co rysowałam i zmazywałam już w samej kartce prawie dziurę robiłam, więc zostałam przy tej x3
    Dla mnie rysowanie rąk i rzeczy martwych to ten sam przykry obowiązek, gdybym to sama bym tylko twarze rysowała a innemu rysownikowi bym oddała rysowanie reszty ale tak się niestety nie da xP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi się wydaje że ona ma dwie lewe ręce... Kciuk w prawej raczej nie powinien być aż tak widoczny.
      Z uśmiechem pozdrawiam!

      Usuń