czwartek, września 27, 2012

Nowy magazyn Winx i SFUNG

Hej wszystkim!

Wybaczcie że wczoraj nic nie pisałam ale nie miałam aż tak o czym x3
Wczoraj doszła do mnie nowa gazetka Winx. To chyba pierwszy raz kiedy dostałam od babci magazyn tego samego miesiąca co wyszedł o.o Ha,ha, ja zawsze przecież dostaję go miesiąc po oryginalnym Polskim wydaniu przez to że jestem za granicą. I tak jest nie źle, nigdy nie ominęłam ani jednego numeru ;3
Komiksu jeszcze nie przeczytałam bo kreska mnie nie zachwyca, akurat musieli dać beznadziejnego rysownika x/ Przeczytać przeczytam, ale na razie tak mnie nie goni ;3

Wczoraj dostałam też gazetkę i rozkład spotkań w klubie znaczkowym dla młodzieży. Klub niestety jest w innym mieście, mniejszym od Ängelholm'u co jest dziwne że w Klippan jest klub a w Ängelholmie nie ;/
Jesienny numer Sfung'u., gazetki którą dostają wszyscy członkowie stowarzyszenia młodych filatelistów :3
Trochę mam problem z dostaniem się na spotkania, bo one są w środy o 18, a ja w domu jestem dopiero po 17'nastej a potem jeszcze jechać autobusem do Klippan... Nie chce mi się, nie dość że człowiek wstaje na pociąg o 6 rano to cały dzień po za domem? Nie dziękuję x/ Następnym razem jak tam pojadę będzie to być może 31 października (wtedy mamy ferie jesienne) a napewno 10 listopada bo wtedy będzie dzień znaczka i będzie dużo ciekawych rzeczy do robienia! :D Będę musiała więcej znaczków uzbierać żeby mieć imponującą kolekcję jak pojadę na spotkanie, mam też trochę powtórek więc chętnie je oddam młodszym kolekcjonerom żeby było że nowa starsza koleżanka jest fajna ;P 
Szczerze to wiem że będę najstarsza w grupie ( drugi najstarszy członek klubu ma 16 lat). Miałam też do wyboru dołączenie się do stowarzyszenia dla dorosłych, ale dorośli w tym klubie są już na emeryturze xD Dlatego wolę być w klubie dla młodzieży (6 do 25 lat), nawet jeżeli będzie tam dużo dzieci to nic nie szkodzi, ja akurat lubię dzieci i dobrze było by żeby zobaczyły że znaczki nie kolekcjonują tylko dzieci, trochę nastolatków i starsi ludzie. Niech widzą że młodzi dorośli też zbierają znaczki C; Kto wie, może jak skończę 25 lat a się już wżyję w ten klub to zacznę może angażować się w ulepszanie go? Zobaczymy co czas pokaże^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz