czwartek, września 06, 2012

Nowe podręczniki

No, wygląda na to że już mam wszystkie książki potrzebne do szkoły^^ (ostatnia jeszcze jest w drodze)
Oto książki jakie doszły w tym tygodniu:

 Och Marvel, ja nawet nigdy nie lubiłam ani ich filmów fabularnych, ani seriali rysunkowych jakie leciały kiedyś na Fox Kids, brak mi było typowo dziewczęcych bajek wtedy a teraz pełno ich jest,haha xD Dość ironiczne ż teraz będę musiała się uczyć z książki napisanej przez Marvelowskich artystów, ale trudno się dziwić, są fachowcami w dziedzinie komiksów :/
 Ta książka jest napisana przez jednego z moich nauczycieli, nic dziwnego że jest podręcznikiem w szkole ;3
Drugi podręcznik napisany przez Scott'a McCloud'a. Widzicie tą postać anime na kartce w linię? To Edward Elric z Fullmetal Alchemist! :D Kilka lat temu szalałam za tym anime i mangą xD

Na razie jeszcze nie używamy podręczników w szkole, ale napewno nie długo pójdą w ruch. Już co raz poważniej nauczyciele podchodzą do rysowania komiksów podczas lekcji a widać że te książki dużo nas mogą nauczyć x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz