niedziela, września 16, 2012

Nowa fryzurka

Dawno nie dawałam zdjęć mnie samej... Trochę źle bo to w końcu blog osobisty i na takich blogach to trochę grzech samej siebie nie pokazywać ale ostatnio przeszłam przez tyle nowych komputerów, i żaden z nich nie miał nawet dobrej kamerki że po prostu nie robiłam nimi zdjęć ;/
Kamerka w tym komputerze co teraz mam też nie jest najlepsza, ale widzę że za bardzo na to już nic nie poradzę a chciałabym wam pokazać moją nową fryzurkę.
Pamiętacie jak wam opowiadałam o moim farbowaniu włosów na różne odcienie różowego? No cóż, to wybielanie włosów i farbowanie zrobiło z nich potworność i musiałam je ściąć. Nabrałam też niestety trochę wagi i fryzurka z przed dwóch lat na chłopaka która mi tak fajnie pasowała teraz wyglądałaby dość nie zręcznie więc chciałam średnią fryzurę. Poszłam tym razem do innej fryzjerki i szczerze to jestem trochę zawiedziona :/ Ta fryzurka i pasuje i wygląda strasznie w tym samym czasie xD
Jakoś tak głupio w niej wyglądam, ale podoba mi się też jej wygląd w stylu 1930'tych lat bo akurat mam trochę tych hipsterskich wdzianek :3
Trochę mi brak długich włosów no ale też taka zmiana jest dobra, mimo że wyglądam teraz jak stara babcia to i tak się dobrze z tym czuję, prawda że dziwne? xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz