sobota, września 22, 2012

Moja kolekcja Disney lalek

Dziś w końcu zabrałam się za przemeblowanie mojej szafki w której zawsze trzymałam zabawki. Długo myślałam o tym żeby przenieść moje drogocenne lalki do niej i teraz widzę że to był dobry wybór :D

Oto jak wyglądają lalki na półkach:
 Cała szafka^
 Podświetlone^



Kucykowe figurki będę musiała przenieść tam gdzie lalki wcześniej były czyli do garderoby, to samo się tyczy Stelle i mojej lalki Momoko. W ich miejsce wstawię lalki Winx. Szafka co prawda nie jest wystarczająco duża na moje nowe lalki które przyjdą więc i one będą musiały iść do garderoby :( Myślałam nad kupnem nowej takiej szafy, ale nie mamy miejsca na jeszcze jednego mebla, najlepiej było by po przeprowadzce (a to może się zdarzyć nawet za 2 lata)...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz